Toon posts:

Gespot worden als hetero in een homokroeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 21:05 ]

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
...En ik denk dat je gewoon met je laat f*cken ;).

Heb je echt zo hysterisch gereageerd midden in die bar :? ? Dude!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

job

inderdaad, heb je dat allemaal zitten verkondigen?
ik had die vraag beantwoord met: nee, ik ben hetero.

niets meer, niets minder. geen tegenvraag. alleen het feit.

Maar wat nou het probleem is...
niets, nouja zij is het probleem, waarschijnlijk boeit het hele cafe het niet dat jij hetero bent, behalve zij waarschijnlijk.

ik ben hetero, een vriend van mij is wel homo.
we respecteren elkaars keuze (is ook heel logisch eigenlijk).
en heb hem ook nog nooit gehoord over heterohaat

[ Voor 54% gewijzigd door job op 07-11-2003 08:56 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Is dit een conclusie die je trekt naar aanleiding van 1 gebeurtenis?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-01 13:17

Brons

Fail!

Ik denk niet dat je kan zeggen dat er homo > hetero haat is alleen omdat 1 meisje iets tegen je heeft.
Het zelfde gaat ook op voor hetero > homo haat.

Je moet je er gewoon niets van aantrekken en gewoon niet op letten.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik kom zelf ook vaak in homo-kroegen, en heb daar veel vrienden die weten dat ik hetero ben. Van 'afkeuring' merk ik niet veel, hooguit merk ik wel dat de homo-wereld een bepaalde vorm van 'oordelen' kent, het percentage niet-homo's in een bar speelt sterk mee, in de 'positionering' van de bar.
In de bars die zich positioneren 'heel erg homo', en bijna een 100% publiek kennen kom ik ook niet graag, maar dat is gevoelsmatig.

De reden dat homo's graag naar eigen uitgaansplaatsen gaan is vanwege het 'oordeel', in een homotent kunnen zij zich vrijer gedragen, persoonlijk is ook juist dat, dat mezelf daar vaak bevalt, voor mij is het een minder prestatie-gerichte omgeving, het is voor mij geen 'versier-circuit'.

Ik heb wel sterk het idee dat de _lesbo_-scene zich grotendeels anti-man opstelt, alhoewel ik veel homo's ken, sommige zeer goed bevriend, anderen een vorm van begroeten en oppevlakken elkaar kennen.
Maar verder ken ik maar één Lesbo (waarmee ik kan opschieten) als ik met haar praat voel ik meestal aggressieve blikken van haar 'vriendinnen' in mn rug en nooit zou dr eentje bij komen staan.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Ik kan alleen maar denken: dom dom meisje. Volgens mij ben je een toffe gozer als je zo met je vriend omgaat dat jij ook eens mee gaat naar zijn homo tent. En ik voel met je mee, zo'n stekende op merking van zo'n bitch is dan echt een pain in the ass. (hoe toepasselijk, lol).

Als het je nog eens gebeurt. Blijf kalm. Zeg gewoon dat je een vriend ben van en als echte vriend geen halt maakt voor de deur van de homo kroeg.
Pagina: 1