Toon posts:

Beste CD-RW voor Audio

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand ervaring met Audio op een CD-RW?

De types die ik nu heb gebruikt worden niet gelezen door mijn CD speler in auto en huis. Ook discman pakt ze niet.

Flex

Verwijderd

ik gebruik altijd philips silver premium's 74min. die werken altijd en overal. Heb ook merken zoals arita,mr.data, en dergelijke maar dat is echt bagger tegenover philips..
En die philips kan heel wat beter tegen krassen en zo...mocht je ermee gaan frisbee'en.......bij mij vliegen de cd's nogwel es door de auto...

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:24

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Let even op Nismo, meneer heeft het over CD-RW's.
En Flex: mij is het ook niet gelukt met m'n vorige brander, maar binnen een paar dagen krijg ik een nieuwe :) en dan laat ik wel ff weten of het daarmee lukt.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Ik heb er ervaring mee (maar nog geen goeie :() het zit namelijk zo dat cdrw's NOOIT welke je ook hebt in een normale cd speler kunnen worden afgespeeld (laser niet gevoelig genoeg).
Of het nog gaat komen weet ik niet maar dan kan ik die mdplayer van mij wel weg gooien. :)

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik wil niet heel lullig zijn, maarrehh.. om cd's in cd-spelers te kunnen afspelen moet je de cd afsluiten. Anders is ie alleen maar leesbaar in de brander. Ik weet alleen niet of je na het afsluiten cd nog kunt rewriten op die cd...

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik geloof dat het alleen in bepaalde Technics cdspelers wil, die hebben een laser die sterk genoeg is. Bij mij wil het ook niet (Pioneer en Sony spul).

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Steeds meer CD-spelers zijn geschikt het RW cd-tje weer te geven, zo zijn alle nieuwe Philips en Marantz spelertjes geschikt gemaakt voor het lezen van die herschrijfbare schijfjes. Misschien volgen de andere merken ?

Verwijderd

Mijn oude Marantz CD 80 slikt wel cdrw's zowel Philips, Arita, Trust(rommel), That's Write, cdrw's kan je altijd wissen ook na het afsluiten, afspelen in de auto(wisselaar) heb ik geen ervaring mee.

• Tonne
  • Laatst online: 04:04
CD-RW wordt inderdaad slechts door een aantal apparaten gelezen. Je moet maar net de mazzel hebben dat ie ze pakt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
De nieuwste discman's van Philips pakken ze, zo ook mijn discman. Beter gewoon cdr's btw..

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1