Toon posts:

hoe internet explorer terug als standaard browser voor msn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik had bij een vriendin Opera geinstalleerd omdat haar internet explorer niet meer werkte. Later bleek dit door de vele spyware te zijn die op haar pc stond. Nu heb ik Opera verwijderd via software, maar als ze nu op een link klikt in msn gaat deze niet open. Internet explorer heb ik zo ingesteld dat het telkens checkt of het standaard browser is. Hoe kan dit probleem opgelost worden zodat ze terug een link kan aanklikken in msn?

Tnx alvast

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09 18:38
Zoek ...

Maar vandaag ben ik niet de ergste :)
Extra

Internet opties

Programma's

Controleren of Internet explorer de standaard is

dan ff internet explorer starten en jah zeggen ... klaar

best wel een zoekvraag :/ of zelf ff zoeken :/

[ Voor 10% gewijzigd door Paradox op 06-11-2003 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer is standaard browser, heb in de zoekresultaten gezocht, niets gevonden

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Okay, hij checkt of hij standaard is.
Nu nog een update via www.windows.nl ofzo?

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Verwijderd

Topicstarter
een update? er staat nog altijd dezelfde internet explorer op als voorheen. Die werkte toen wel...

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Probeer dan je internet explorer onderdelen te verwijderen en dan via update een nieuwe te halen, misschien dat hij dan ook weer wat koppelingen hersteld bij nieuwe installatie.

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

eerst en vooral bedankt voor de adviezen maar ik heb het gevonden uiteindelijk.
In de eigenschappen van internet explorer staat er bij programma's de optie: "webinstellingen herstellen". Nu kan ze terug linken in msn openen met internet explorer :)
Pagina: 1