Repotec RP515H Port forwarding werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een Repotec RP-515H router met firmware 1430. Ik heb vanaf firmware 1408 al steeds geprobeerd de port forwarding werkend te krijgen maar het is me nog nooit gelukt. Nu heb ik dat ding al 2 jaar, maar nu begint het wel erg vervelend te worden.
o.a. voor programma's zoals gamespy, xbox live en edonkey is dit erg vervelend. Er moeten bepaalde poorten open staan, maar dat werkt dus niet.

Vreemd is ook dat je het moet invoeren als "Special Application" en zowel een inkomende als uitgaande poort (-range) MOET aangeven. verder nog kiezen voor TCP of UDP. Met DMZ werkt het wel.

Iemand ervaring hiermee? Sercom maakt exact dezelfde router overigens, dan de IP515H.

Ik zit te denken aan vervangen voor een Linksys BEFSR41 Router, maar daar zit geen printserver ingebouwd, dat vond ik een groot voordeel van de Repotec router.

(Edit)
Ik heb nu een Alcatel Speedtouch 510 4poorts modem/router. Werkt perfect! Niet meer dat gedoe met verbindingen die bevriezen en geklooi met pagina's die niet willen laden etc. Blijkt dus gewoon dat die repotec een pruts apparaat is.
Ik koop er nog een losse printserver bij, en dan moet het allemaal opgelost zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door BounceMeister op 10-01-2004 18:59 ]