help hij start zo traag.
Ik heb het volgende systeem:
- Athlon T-bird 900 @ 1000 Mhz (Socket A)(Uit dresden -> blauwe core)
- Abit KT7-Raid
- 256 Mb Sdram pc-133 (Infineon) 3-3-3@2-2-2
- Bigtower Kast (350 watt voeding)(Goede airflow dus)
- Titan Majesty V (TTC-m5AB with T725)(Theta ja = 0,8 c/w , 5500 TPM)
- Asus V7700 deluxe 32 Mb DDR-ram
- Netwerk kaart 3com (10 Mbit -> voor kabelinternet)
- Creative soundblaster live player
- Maxtor 40Gb (7200 TPM, 2 mb cache)
snel genoeg zou ik zeggen. Maar als ik mijn systeemopstart is ie altijd vreselijk traag. Het ligt niet aan de netwerk-kaart, want die heb ik een keer gedeinstalleerd en verwijderd en toen was ie ook traag. Het valt mij op dat als ik opstart dat ie altijd als het ware even hangt
. De lopende blauwe kleurenbalk onder het windows 98 logo stopt dan even. Dit doet ie tijdens het opstarten misschien wel 4 keer en dan telkens zo een seconde of 5
. Ook als ie het bureaublad laat stopt ie altijd even. Dit ligt echter niet aan een overvol bureaublad ofzo. Ik heb mijn systeem al een keer gedefragmenteerd maar dit helpt ook niet. Wie weet hiervoor een oplossing.
Ps.
Oja ik heb de volgende drivers geinstalleerd. Via 4 in 1 versie 4.25 en detonators 6.49 en voor de rest natuurlijk ook uptodate drivers
Ik heb het volgende systeem:
- Athlon T-bird 900 @ 1000 Mhz (Socket A)(Uit dresden -> blauwe core)
- Abit KT7-Raid
- 256 Mb Sdram pc-133 (Infineon) 3-3-3@2-2-2
- Bigtower Kast (350 watt voeding)(Goede airflow dus)
- Titan Majesty V (TTC-m5AB with T725)(Theta ja = 0,8 c/w , 5500 TPM)
- Asus V7700 deluxe 32 Mb DDR-ram
- Netwerk kaart 3com (10 Mbit -> voor kabelinternet)
- Creative soundblaster live player
- Maxtor 40Gb (7200 TPM, 2 mb cache)
snel genoeg zou ik zeggen. Maar als ik mijn systeemopstart is ie altijd vreselijk traag. Het ligt niet aan de netwerk-kaart, want die heb ik een keer gedeinstalleerd en verwijderd en toen was ie ook traag. Het valt mij op dat als ik opstart dat ie altijd als het ware even hangt
Ps.
Oja ik heb de volgende drivers geinstalleerd. Via 4 in 1 versie 4.25 en detonators 6.49 en voor de rest natuurlijk ook uptodate drivers