[printer] de printer bij de inkt zoeken...

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik zal even vertellen hoe het begon, 2 jaar geleden. Ik wilde mijn eerste echte kleurenprinter en kocht bij de Aldi een Apollo P-2200. Dit schattige huis- tuin- en keukenbeestje heeft het bij mij altijd prima gedaan.
Toen kregen mijn ouders hun eigen pc, ik wilde een printer met meer fotokwaliteit en kocht een showmodel 930c, waarbij de Apollo P2200 naar mn ouders ging.
Totdat mn vader hem een keer iets uit Autocad liet uitspugen dat toch nét even teveel afliep. 'Klang' zei de printer geschrokken toen hij iets te ver buiten zn oevers trad. En hij zei in de maanden erna nog vele malen 'klang' als hij net even zn printkopje iets te ver moest uitsteken, hoewel we nooit meer buiten de marges hebben geprint. Het beestje had nu een mankement.
Vorige week waren de inktcartridges leeg. Voor € 60,- heb ik een stel nieuwe aangeschaft, maar vandaag kreeg ik de melding dat mijn geliefde Apollootje gisteravond na enkele wanhopige klang-geluiden nu echt de geest had gegeven.

Einde inleiding :)

Nu is het aan mij om een gelijkende printer te kopen voor mijn ouders. Liefst weer een Apollo of een goedkoop HP'tje wat ook in kleur kan printen, en nog liever met precies dezelfde cartridges zodat ze deze niet hoeven weg te gooien of te verkopen. Het gaat om de cartridges HP 20 (K) en 49 (CYMK), oftewel WEC1125 en WEC1111.

Ik heb op de verpakkingen gekeken, en ik kan de volgende printers aanschaffen:
HP 610C, 612C, 615C, 630C 632C, 640C, 642C, 648C of de 656C.
Daarnaast natuurlijk ook de Apollo's
P-2100 U, 2150 U, 2500 U, 2600 U, 2200, 2250, 2500 en 2600.

Helaas staan ze niet in de pricewatch en HP vertelt mij ook vrolijk dat ze niet meer te koop zijn. Ik heb vraag en aanbod nog afgespeurd maar ik weet gewoon dat mijn ouders geen tweedehands printer willen, vanwege garantie e.d. niet.

Zou ik misschien op de HCC beurs nog een printer van dat soort kunnen vinden, of is dat maar een hele kleine misschien en kom ik dan wel in de rommelbak oude printers terecht? :| Mijn ouders kunnen tussentijds wel even via mijn printer over t netwerk printen

Iemand ideeën?

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 06-11-2003 22:15 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

je kan ook je cartridges verkopen en een nieuw printertje kopen, waarmee je weer super lang plezier zult hebben.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mja, ik heb hier nog een 610c staan, gratis af te halen. Misschien iets voor je ouders?

Ze zijn iig zeker weten niet meer nieuw te koop, want de mijne is nu bijna 4 jaar oud.

🖥️ | 🚗

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
MadMarky schreef op 06 november 2003 @ 22:19:
Mja, ik heb hier nog een 610c staan, gratis af te halen. Misschien iets voor je ouders?

Ze zijn iig zeker weten niet meer nieuw te koop, want de mijne is nu bijna 4 jaar oud.
We mogen hier niet aan het handelen slaan (hoewel dit dus 'gratis' is, maar same shit). Ik contact je wel even op msn ofzo.

Ik weet dat ze het liefste nieuw hebben, maar ja, én nieuw én dezelfde inktpotjes is haast paradoxaal als je het mij vraagt.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs