Call of duty..multplayer NIET te spelen. (langzaam)

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 08:27
Hi guys,

Ik heb me eindelijk eens aan een spel gewaagd (call of duty) na alle verhalen van mijn collega's. Alleen is bij mij de multiplayer niet VOORRRUIT te branden. Ik krijg ondanks lage pingen van de host servers continue "connection interupted".

Je begrijpt dat er dus niet te spelen is aangezien ik stotterend loop spring en schiet..dat schiet niet op dus. Andere die het spel spelen en de zelfde verbinding hebben hebben geen last. Instellinkje ergens wat ik over het hoofd zie?

Asus moederboard a7v8X
Athlon 2600 + processor
512 mb ddr mem
WinXP eng pro geheel geupdate

Zonnet family 712 down 128 up
Adsl modem/router combi

De snelheden zijn gewoon ok met downloaden en uploaden bij het testen. Ook heb ik even de wifi verbinding van de buurman getest }) die kabel heeft wat gemiddeld 4X zo snel is dan mijn adsl abbo en ook HIER connection fouten CONTINUE...wiieee oww wie kan me op weg helpen waar ik het moet zoeken

Verwijderd

spel is toch nog niet uit (vandaag toch pas???). Er zullen nog niet veel mensen zijn die je kunnen helpen omdat ze hetzelfde probleem hadden omdat noch bijna niemand het spel heb.

Succes gewenst!

Verwijderd

Het spel Call of Duty is wel uit hoor, ik heb het volledige spel thuis al liggen en gespeeld, weliswaar nog niet uitgespeeld maar ben op weg!

Multiplayer moet kunnen hoor, bij het installeren van het spel wordt hiernaar gevraagd en kan je het instellen. Hoe het verder in zijn werk gaat weet ik nog niet aangezien ik de server/multiplayer optie zelf nog niet geprobeerd heb.

Gaat komend weekend wel gebeuren dus als je tegen die tijd het nog niet weet kan ik het wel proberen uit te leggen!

Succes!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb je soms in CoD je verbinding op ISDN ingesteld?
Anders ff dit typen in de console van CoD: /rate 17500
Console bereik je met de tilde toets ~

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 08:27
pff..nee /rate stond ok..ik snap er echt NIETS van..in het begin van ut spel lopen ze gewoon weg van me en ik maak stappen van 20 meter terwijl ik gewoon nog op dezelfde plek sta :-)

Je zou haast aan iets in mijn config denken maar heb nu echt wel alles geprobeerd |:(

wie o wie nog een suggestie