Toon posts:

[XP] Gigaset wordt bij opstarten niet gedecteerd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie de titel voor mijn probleem. Ik heb hier dus een draadloos netwerk met van die Gigaset dingen. Nu heeft de desktop er last van dat na het opstarten het apparaat (de ontvanger, H947data) niet herkend wordt. Als ik dan de het apparaat uit de usb poort haal en er weer in doe dan werkt het ineens wel en heb ik internet :?

Ik heb 2 windows patches geinstalleerd tegen USB problemen en een van SIS maar dit had geen effect. :(

De laptop heeft hetzelfde probleem, deze pakt zijn Cordless PC Card (CF slot) dus ik denk dat het aan windows ligt. Ik heb siemens ook al gebeld maar die gaven de sites van Via en SIS. Via had een patch voor dit specefieke probleem maar dat werkt natuurlijk niet omdat in de PC een SIS 735 is. (Athlon XP 1700+, 512MB DDR-Ram, WinXP SP1). De laptop heeft ook nog dat hij na 5 minuten internet helemaal vast loopt en het pas weer doet als ik de CF card eruit haal :?

Wie kan mij met deze problemen helpen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Ook al een bios update geprobeerd (als die er zijn) ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 06 november 2003 @ 22:20:
Ook al een bios update geprobeerd (als die er zijn) ?
Ja...dat kan ik nog eens proberen maar het is wel vreemd dat de laptop dit dan ook heeft :?

Verwijderd

Topicstarter
* Shop *

Verwijderd

Topicstarter
Oke... nu zal ik hier een bios update voor doen. Ik ga naar de site van de fabrikant... selecteer het type. Klaar kom ik op deze pagina:
http://www.ecsusa.com/downloads/k7s5a.html

Welke moet ik dan hebben? Het lijkt mij de nieuwste maar de nieuwste is veel kleiner dan de oude dus fixed die nieuwe bios de oude problemen dan wel? :?

Edit//

Bios geupdate (naar gewoon de nieuwste)... nu doet hij het soms wel, soms niet :?

Morgen dan toch Siemens maar weer eens bellen... :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 20:27 ]