Toon posts:

Png files openen niet in browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van, ze worden soms wel in MyIE2 geopend maar meestal in MS Picture It.

Bij de "File Types" staat PNG geasocieerd met ACD See en Myie2, dus wat MS PI ermee te maken heeft weet ik niet. :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het liggen aan het content-Type dat door de webserver wordt verstuurd? Met andere woorden; opent een bepaald plaatje altijd dezelfde editor of is dit random?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik niet weten, maar vroeger ging het altijd goed.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Uit Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef op dit punt, en op de andere punten uit de algemene regels eens antwoord. Dat maakt het stukken makkelijker om een goed antwoord op je vraag te geven ;)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik al aangegeven wat ik heb gedaan, ik heb
namelijk gecheckt waaraan PNG eigenlijk gekoppeld is, dat zijn dus de eerder genoemde apps. :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:51 ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:50:
Volgens mij heb ik al aangegeven wat ik heb gedaan, ik heb
namelijk gecheckt waaraan PNG eigenlijk gekoppeld is, dat zijn dus de eerder genoemde apps. :Z
Wat SH007 bedoelt is of je al gezocht hebt, ofwel met GoT Search ofwel met Google :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik al gedaan, maar ik heb er geen antwoord op gevonden, is ook geen veelvoorkomend probleem lijkt mij. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 20:20:
Heeft iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Ik heb het zelf ook, maar het lijkt mij dat het aan IE ligt, want met Mozilla doen ze het perfect. :o :) (Oftewel: www.mozilla.org :P )
Pagina: 1