Toon posts:

Tv-Out Te Groot Beeld Met Nvidia 52.16 Drivers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc een format gegeven en dacht ik ga eens meteen de nieuwste nvidia 52.16 drivers uitproberen. Dit heb ik dus allemaal onder Windows XP Pro gedaan. Maar als ik nu de optie kloon gebruik wordt het beeld van een film die ik afspeel niet passend gemaakt op de TV. Vorige drivers had ik daar geen last van. Nu is het beeld te groot voor de tv waardoor je gedeeltes van de film niet kunt zien.

Ik heb een TFT scherm op 1280*1024 32Bit 60hz staan en mijn TV staat op 1024*768 32bit 60hz. Heeft iemand nog tips, want ik kan het echt niet vinden in de menuutjes.

Je hebt wel de optie pannen locken maar het beeld blijft te groot, de optie volledig scherm video werkt ook niet. Dus op je TFT zie je het in een klein scherm en op TV volledig. Dit was normaal de oplossing. Beeld blijft gewoon zwart nu.

Ik ga nog dualview proberen dat is nieuw bij deze drivers.

Verwijderd

Bij mij los ik dit zo op--> Tv menu ofzo pakken, grote van het scherm, en daar aanpassen, "full", "16:9zoom",.......

Verwijderd

Topicstarter
Kun je mischien duidelijker zijn ik kan het namelijk niet vinden in de drivers van me vga kaart.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Probeer de overlay mode eens: film in venster op je desktop en full screen op je tv

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je in mijn openingspost kunt zien werkt overlaymode niet meer, op tv krijg ik dan alleen maar zwart beeld. Want dit gebruikte ik altijd met de oude drivers is lekker handig.