Toon posts:

Gadgets - Om direct te kopen < EUR 100

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik kwam dus niet helemaal uit de topictitel, maar het idee is dat mensen hier bespreken welke gadgets, die gewoon direct verkrijgbaar zijn in de winkels,
je zegmaar kunt kopen voor bedragen onder de 100 euro wanneer je je verveeld.

Gewoon als je zin hebt om direct een gadget te kopen voor de nieuw & de heb, wat zou jij voor minder dan 100 euro aanraden?

Zelf kan ik dus even niet op een geschikt gadget komen, vandaar ook een beetje dit topic.

Verwijderd

"Wat voor gadget kan je kopen voor 100 euro" komt in de buurt :)

Volgens mij is dit vragen om reacties als "als je het kwijt moet, geef die centen maar aan mij". Ik denk dat je nooit moet bekijken wat je kan kopen voor 100 euro, maar wat je wilt, je eisen stellen, en dan kijken of je het je kan veroorloven. En als dat kan, bekijk je of je of er ook zoveel geld voor OVER hebt...

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 16:23
Wat dacht je van zo'n Logitech MX900 muis....kost zo'n 100 euro. Als je zo'n muis koopt heb je echt geld over :*)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Verwijderd

Hmm was ik maar in de positie dat ik me deze vraag kon stellen ;) Maar serieus, die mx900 is idd wel een gadget, voor de helft van het geld heb ik mijn mx500 gekocht en die werkt ook prima. Ik zou denk ik een toffe lcd kopen voor 100 euro, als je dat tenminste een gadget kunt noemen...

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54

Sebje

Makelaartje

Packard Bell Audiokey : eur 99,-

Afbeeldingslocatie: http://www.packardbell.nl/files/images/nl/product/accessoires/AudioKey2.jpg

Portable MP3 speler
128MB opslag capaciteit (+/- 30 songs)
USB voor uitwisselen van bestanden
Opslag voor alle bestandsformaten
MP3 en WMA ondersteuning
Ook geschikt als voicerecorder
Equalizer voor persoonlijke geluidsvoorkeur
Inclusief hoofdtelefoon
Met display

Gisteren zomaar gekregen van mijn baas :P Echt een gaaf en handig apparaatje

Verwijderd

De powerball!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.thegadgetcompany.nl/store/images/powerball_2balls.jpg
29.95 EUR

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 12:24
dat is een namaak van de X-beam. of is het omgekeerd?

www.hetbsg.nl

• GjanZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2018
Ja die Powerball, dat is echt tof, ik heb er ook een gekocht een tijdje geleden, ik kan het je aanraden!!

Sometimes I like to Pretend...

Verwijderd

Ik heb ook zon powerball, heftig spul hoor. Alleen die met dat tellertje ken ik niet. Ik neem aan dat die het aantal omwentelingen registreert? Of de kracht die er ontwikkelt wordt. Ik kan hem soms niet eens meer vasthouden, zo zwaar wordt ie. Het schijnt dat honkballers en andere sporters die een sterke pols willen ontwikkelen dit apparaat ook gebruiken.....

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:56:
het idee is dat mensen hier bespreken welke gadgets, die gewoon direct verkrijgbaar zijn in de winkels,
je zegmaar kunt kopen voor bedragen onder de 100 euro wanneer je je verveeld.
Sja, je moet het zelf weten. Persoonlijk vind ik het eigenlijk nogal treurig als iemand even 100 euro moet gaan neertellen omdat ie 'zich verveelt'. Mensen zijn zo verwend met allerlei speeltjes om zich heen dat ze snel verveeld raken en meteen weer geentertaind moeten worden. Lees eens een boek ofzo :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is voer voor een opsomtopic, en die zijn nog steeds niet gewenst op GoT, behalve in de HK. Echter, aangezien topicstarter niet in de HK kan, move ik hem niet, maar gaat hij op slot.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.