Toon posts:

KKkkkk**********TTTTTT

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
#@!!!!!#@$@ ik heb een proggie geinstalled waarbij ik IE5 nodig had en dat stond op een diezelde cd maar ik heb de installatie geabord omdat hij er veel te lang over deed en toen starte ik mijn pc overnieuw op maar nu aan het begin van windows zegt hij: Iexplorer word afgesloten.
en dan kom ik win niet meer in!!!!!
:'(

Verwijderd

*zucht* ooit gehoord dat explorer in je os zit.. niet errug verstandig dus dat je de installatie hebt afgebroken,
Misschien dat het helpt als je de registry terug zet.. (boot in dos) regscan!

>:)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:57

Opa

Nu Multifocaal!

Welke OS?
Hebbie restore CD?
kan je bij de floppi drive?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
win
nee
ja

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-12-2025

Vaughn

Powered by Jomanda

Verander in je SYSTEM.INI de verwijzing SHELL=EXPLORER.EXE in SHELL=FILEMNGR.EXE Of elk ander bestandsbeheer proggie...reboot, en hervat je installatie van MSIE 5.x

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 10:55

sHELL

VR "connoisseur"

regscan? |:(

SCANREG /RESTORE om psies te zijn.

Heeft me al heel wat probleempjes verholpen O+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Verwijderd

Topicstarter
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
fout bij het laden van filemngr.exe
U moet windows opnieuw instaleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 17:11 schreef Question? het volgende:
regscan? |:(

SCANREG /RESTORE om psies te zijn.

Heeft me al heel wat probleempjes verholpen O+
waar staad hij dan?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

scanreg.exe /restore (staat in \windows\command trouwens) zet toch alleen een backup van het register terug ?? Doet volgens mij geen flikker aan half ge-installeerde programma's en/of ontbrekende files.

Je zou windows over je bestaande installatie heen kunnen zetten (vanuit DOS setup.exe enz.) ... misschien dat dat helpt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

dir scanreg.* /s

stelletje Dos nitwits

Verwijderd

Topicstarter
NEEEEEEEEEEEEEEEE niks lukt

godver geen tijd gehad om een back uppie te maken!!!!!!!!!!!!!
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
shit en dan weer dat kut icq en alles!
GODVER!!!!!!!!!!!!!! !@@@$@##@###! dit zuigt !!!! |:(|:(|:(|:(|:(|:(
neeeeeeeeeeeeeeeeee en al mijn bestanden mijn favoriten!!! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 17:31
Kun je in dos komen??

Druk er dan een 2e schijf bij en zet alle bestanden van waarde over (je bent dan alleen je windows-bestandsnamen kwijt) en formatteer je schijf en begin overnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
hee dat is wel handig!

schumacher sukt wel in racen maar is wel slim ;)

Verwijderd

wat erg zeg... maar kent iemand hier het gezegde never change a winning team???
Iedereen komt bij mij klagen als er iets mis is met hun systeem. Terwijl ik alles goed geinstalleerd bij hun achtergelaten hebt. Kom ik later bij hun terug omdat ze vinden dat hun systeem errug langzaam is en dat sommige dingen niet meer werken. Blijkt er tien miljoen dingen geinstalleerd te zijn. Godver :( Ga dan ook niet lopen kutten!!
Als het werkt moet je met je tengels van het systeem afblijven. Ga liever surfen of chatten voor mij part.

Verwijderd

Als je win 98 hebt, kun je gewoon win 98 opnieuw eroverheen installeren (dus NIET eerst formatteren!!!)zonder dat al je belangrijke dingen verdwenen zijn hoor, gewoon setup opnieuw uitvoeren en klaar is kees. Alleen dus niet!!!! eerst formatteren he DUH. Gewoon win98 over de oude installatie zetten en win herstelt fouten, maar laat je favorieten gewoon staan, MAZL

Verwijderd

Zo te zien moest Yvess opgekropte woede er ff uit :)

Verwijderd

Topicstarter
shit ik heb hem net geformat :(

"i am so stupid"!!!!!!
(TOM GREEN) LOL

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op woensdag 06 december 2000 21:28 schreef Da borg het volgende:
shit ik heb hem net geformat :(

"i am so stupid"!!!!!!
(TOM GREEN) LOL
naja is je systeem in ieder geval weer een stuk sneller... ;)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

hahahahahaha, geweldig is dit :) :)

Als je inderdaad zo DOM bent om een installatie af te breken van IE, dan verdien je het om je puter lekker helemaal opnieuw te installeren!

Have fun!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

*Gaaap* :Z

ik instaleer m'n pc zo vaak opnieuw... soms wel 3x per week. gewoon met deltree *.* je windows en porogra mappie weg pleuren + systeem bestanden (game savejes, mail en urltje wel ff backupen. windows instaleren + isdn kaartje, kijken of er nieuwe drivers zijn. die instaleren en klaar is ikku :z:Z:z

Verwijderd

Topicstarter
ja alles werkt weer alleen al mijn icq dingen dat vind ik fuck up

en hou je bek met:'goed voor je'
hij deed er al een half uur over en bleef op 1%staan

• MetalStef
  • Laatst online: 11:42

MetalStef

gietijzer

Hee Da borg,
om dalen te zien moet je pieken hebben gehad
Volgens mij zie jij nu een dal :P

Je hebt wel een mooi leermoment doorgemaakt met het afbreken van die installatie.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 12:58 schreef TheMikerMC het volgende:
hahahahahaha, geweldig is dit :) :)

Als je inderdaad zo DOM bent om een installatie af te breken van IE, dan verdien je het om je puter lekker helemaal opnieuw te installeren!

Have fun!
Heb ik vroeger ook wel s gedaan :)

Maar nooit probz mee >:)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Let ff op dat je niet de lay-out verknald.

Verder zou ik je willen verzoeken minder schreeuwerig te doen. Het is niet tof, dat weten we allemaal, maar er zijn ook grenzen.

Bericht hierboven

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 16:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Let ff op dat je niet de lay-out verknald.

Verder zou ik je willen verzoeken minder schreeuwerig te doen. Het is niet tof, dat weten we allemaal, maar er zijn ook grenzen.
Jij verknalt de lay out man Floris! ;):9
Maarre, hoe vreknalt hij em dan?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 14:00

Schonhose

Retro Icoon

LOL

Die periode van her-her-her-her installeren heb ik ook meegemaakt. Nu maak ik een image aan van mijn harddisk.

Dus eerst, formatteren, alles installen, (Win, Office, ICQ, etc) daarna image maken en op cd knallen.

Verder maak ik automatische backups van mijn mail folder, ICQ database en wat al niet meer belangrijk is op ZIP drive. (gebeurd allemaal bij het afsluiten, kost ongeveer 1 minuutje)

Om de drie maanden nieuwe drivers, nadat ze eerst uitvoerig getest zijn op een knoeisysteem op mijn workpjoetertje zetten. :)

Opnieuw installen, nieuwe image klaar.....

Wanneer er wat gebeurd, binnen 5 minuten weer in de lucht.... 8-)

* Schonhose is blij dat ie twee recente systemen heeft. *D

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op woensdag 06 december 2000 18:02 schreef Yvess het volgende:
...
Als het werkt moet je met je tengels van het systeem afblijven.
...
Nee zeg, als het werkt ga je het zo tweaken dat het sneller werkt >:)>:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Opa
  • Laatst online: 16-02 09:57

Opa

Nu Multifocaal!

Van ICQ weet ik het niet maar bijna alle proggies kan je wel zo installeren dat de data op D: of E: kan worden gesaved.
Verder pak je TweakUI of XSetup en je verplaatst AL je systeemfolders zoals Desktop, Mydocs, Mypics, Favourites naar de D: schijf. Outlook sluit je af en je verplaatst je PST en ADB bestanden naar D. Als je dan OL weer opstart gaat ie mauwen, je wijst het nieuwe pad en ook die is gesaved.
Bottom line: Gebeurt er wat, gewoon C: formatteren en terug Ghosten of Drive-Imagen of desnoods opnieuw installeren.

En dan is er natuurlijk de Backup Tape. :)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ik hoorde laatst ook van een man in de trein dat je ook een ghost kon maken

hoe werkt dat dan?

Verwijderd

Fuck it!
Twikker is gebanned, ondanks een waarschuwing over het vernaggelen van de lay-out is hij doorgegaan met de quote hierboven in zijn post. Dit gaf aan dat hij het expres deed, wat mij genoeg reden gaf hem te bannen.

Verwijderd

Leuk ja :(
Sjoe is gebanned!

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Gewoon ff je iexplore.exe storten(del) is genoeg :)
Die wordt dan niet geladen en windows start vrolijk door, het is dan wel ff een beetje behelpen bij het opnieuw uitvoeren van de IE installatie maar het werkt uitstekend :)

btw had die melding ie wordt afgesloten een 'ok' knop of was het 'gewoon' een bluescreen :?

Ennuh windows in savemode? gaat het dan ook verkeerd :?
Sorry ik moet natuurlijk in verledentijd spreken >:)

Powered bij meergranenbrood.

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Ghosten is niets anders dan het een image maken, het heet alleen anders... Ik heb ooit met een oude versie gewerkt waar je alles nog in dos-commando's :Y) in moest typen, maar volgens mij kan he tegenwoordig in een soort windows-layout

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

VETTE GRAP!!!

• saviour
  • Niet online
Twikker, doe niet zo irritant joh! :( (wat lijkt dat ding toch boos)

zo dan: :-(

Verwijderd

Topicstarter
jaaaa word er echt ziek van !!!!!!!!

;)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-01 09:29

bloasfist

Slot-A Crew

ik vond het wel grappig.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs