Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe auto gekocht en daar zit een carkit in. Zelf heb ik een nokia 3510i en die past niet. Onder het mom dat een andere telefoon misschien goedkoper is dan een andere carkit post ik dit topic.

Nu weet ik niet van welk merk deze carkit is en vroeg me af of jullie een idee hadden.

Helaas heb ik geen digitale camera, anders had ik een foto kunnen maken, maar ik zal hem zo goed mogelijk proberen te omschrijven.

Hij ziet er redelijk nieuw uit (auto is een jaar oud) en heeft een breed stekkertje en een klein stekkertje voor de onderkant van de telefoon. Meest opvallende vind ik het ronde stekkertje wat in de achterkant van de telefoon moet klikken als je hem erin klikt.

heeft iemand hier zo''n telefoon met aan de achterkant 'zo'n rond stekkertje, plus aan de de onderkant nog twee stekkertjes?

Bedankt voor elke informatie.

Verwijderd

dat ronde stekertje aan de achterkant is van de anntene aansluitingen van de carkit. voor de externe anntene.

de rest moet je toch even een foto van maken.

of zoek even de control unit daar staat vaak al een merk op.
dat maakt het zoeken al makkelijker.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:36 . Reden: toevoeging ]

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Dat stekkertje achterin is voor de antenne, en er zijn echt tig telefoons die dat hebben.
Ga eens op zoek naar een typenummer of merknaam, er zit vast wel ergens een sticker op.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:24
Staat er geen merk op de carkit ?
En zorg aub voor een foto, binnenkort stikt het van deze topics ...

Bijv:
Ik heb een paarskleurig gevalletje en daar zit een pinnetje in dat 90 graden is gedraaid, waar zou dat voor zijn ?

;)

PS: Kijk eens naar Siemens carkits.
Edit: Zie net dat er 2 connectors onder in de carkit zitten, zal inderdaad Nokia zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Juicy op 06-11-2003 23:15 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Ok, duidelijk. Ik zal eens kijken of ik wat meer info kan vinden. Bedankt voor de info.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Er vanuit gaande dat 60% van de carkits een Nokia is en aan de hand van de gegeven gegevens, denk ik dat het een Nokia Cark-91 is, maar waarschijnlijk niet een orginele. want op een originele staat altijd de naam Nokia.

Eigenlijk is het alleen maar mogelijk dat hij voor Nokia 6310i en co. is

Als het de carkitt is dat ik denk dat het is, dan passen de volgende erin:

• Nokia 5110*
• Nokia 6110*
• Nokia 6150*
• Nokia 6210*
• Nokia 6310*
• Nokia 6310i

* Deze zijn niet meer als nieuw te koop in een winkel, de Nokia 6310i zal ook de laatste zijn die geproduceerd zal worden voor het gebruik in de Cark-91.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 06-11-2003 20:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ginz schreef op 06 november 2003 @ 20:27:
Er vanuit gaande dat de in 60% van de gevallen en aan de hand van de gegeven gegevens, denk ik dat het een Nokia Cark-91 is, maar waarschijnlijk niet een orginele.

Eigenlijk is het alleen maar mogelijk dat hij voor Nokia 6310i en co. is

Als het de carkitt is dat ik denk dat het is, dan passen de volgende erin:

• Nokia 5110*
• Nokia 6110*
• Nokia 6150*
• Nokia 6210*
• Nokia 6310*
• Nokia 6310i

* Deze zijn niet meer als nieuw te koop in een winkel, de Nokia 6310i zal ook de laatste zijn die geproduceerd zal worden voor het gebruik in de Cark-91.
Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk deze telefoons zijn waarvoor de carkit geschikt is, enkel wilde ik toevoegen dat er recentelijk een nieuw model 6150, de 6150e als ik het goed heb, is uitgebracht welke dus ook nu gewoon nog nieuw leverbaar is. Geen idee btw waarom ze daarvan een nieuwe hadden uitgebracht verder...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kippenijzer schreef op 06 november 2003 @ 20:30:
[...]

Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk deze telefoons zijn waarvoor de carkit geschikt is, enkel wilde ik toevoegen dat er recentelijk een nieuw model 6150, de 6150e als ik het goed heb, is uitgebracht welke dus ook nu gewoon nog nieuw leverbaar is. Geen idee btw waarom ze daarvan een nieuwe hadden uitgebracht verder...
Waar?

Bron?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
inderdaad daar ben ik ook nieuwsgierig naar een 6150E ???

ik hoor graag wat meer

bron
info

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik zal maandag op mijn werk even kijken hoe het precies zit. Kan hem verder zo nidnerdaad ook effe niet vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Was inderdaad die carkit. Jammer dat er geen phones meer voor komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 13:51:
Was inderdaad die carkit. Jammer dat er geen phones meer voor komen.
Je kunt er zo 2ehands een op de kop tikken. Een 6310i is nieuw nog gewoon leverbaar.
Pagina: 1