Toon posts:

Foto Manipulatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben ffkes bezig met wa te oefenen in manipulatie
Heeft er iemand nog wat ideekes dat ik heerin kan steke

http://users.pandora.be/dizke/manipulatie.jpg

men eerste resultaat was dit -> http://users.pandora.be/dizke/glowing.jpg

Grtz

Verwijderd

heee, heb jij al ffkes de FAQ gelezen?

Welkom op GoT btw, lees de FAQ's eerst even door, dan weet je een beetje waar je aan toe bent hier.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:17 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:16:
Hey, ik ben ffkes bezig met wa te oefenen in manipulatie
Heeft er iemand nog wat ideekes dat ik heerin kan steke
Ik zou eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 18:48

SilentSimon

Have you been hopped?

vind die onbewerkte foto veeeeel mooier :p

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 06 november 2003 @ 19:17:
[...]

Ik zou eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren.
Ja sorry ben van gent, das een gents dialect :)

Nen Belg dus :p

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Niet lullig bedoelt he, maar dat eerste ding wat je hebt gemaakt, is dat niet gewoon een standaard bewerkingsoptie van PSP? (neon)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Topicstarter
X-G schreef op 06 november 2003 @ 19:23:
Niet lullig bedoelt he, maar dat eerste ding wat je hebt gemaakt, is dat niet gewoon een standaard bewerkingsoptie van PSP? (neon)
Neen, heb eerst dat hoofd wat verwerkt tot een standaard beeld van een Alien :p
en dan gewoon Glowing Edges gedaan :)
Gewoon wijs effect :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:22:
[...]

Ja sorry ben van gent, das een gents dialect :)

Nen Belg dus :p
In Belgie spreken ze ook gewoon nederlands ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 06 november 2003 @ 19:28:
[...]

In Belgie spreken ze ook gewoon nederlands ...
Maar wel met wat dialect in
Bv ik -> Het gentse

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:26:
[...]

Neen, heb eerst dat hoofd wat verwerkt tot een standaard beeld van een Alien :p
en dan gewoon Glowing Edges gedaan :)
Gewoon wijs effect :)
mjah, heb je al eens op het internet gezocht wat voor een mooie effecten je allemaal kunt maken op foto's? heb je de goede software? heb je GoT doorzocht hierover?

Fotobewerking is heel wat meer dan een paar filters over een foto gooien en verder niets. Ga eens met photoshop aan het knoeien zou ik zeggen(en dan vooral de layers goed benutten en snappen, daar kun je echt leuke dingen mee :))
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:29:
[...]

Maar wel met wat dialect in
Bv ik -> Het gentse
Dat hebben we in nederland ook wijsneus :P, bovendien typen belgen dan nog steeds nederlands, en als je dat niet kunt zit je hier denk ik toch aan het verkeerde adres, en kun je beter naar de plaatselijk gentse fotobewerk club gaan ofzo :D
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:30:
Waar we nu eig over bezig zijn, ik vraag gewoon voor wat tips en krijg ier commentaar op men taalgebruik 8)7
Lees de FAQ nou eens lieverd :), ik zeg het niet nog een keer...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waar we nu eig over bezig zijn, ik vraag gewoon voor wat tips en krijg ier commentaar op men taalgebruik 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:29:
[...]

mjah, heb je al eens op het internet gezocht wat voor een mooie effecten je allemaal kunt maken op foto's? heb je de goede software? heb je GoT doorzocht hierover?

Fotobewerking is heel wat meer dan een paar filters over een foto gooien en verder niets. Ga eens met photoshop aan het knoeien zou ik zeggen(en dan vooral de layers goed benutten en snappen, daar kun je echt leuke dingen mee :))
Ik werk nog maar paar maand met ps, kmoet zegge dat redelijk goed gaat
Maar zoek al een tijdje achter tuts voor manipultie maar helaas zijn er weinig,
natuurlijk zijn er wel maar dat zijn dan dingen die je zo al kunt (Rode ogen, zwarte lippen etc)

Ik ga alvast wat verder prutsen, laat jullie wel men nieuw resultaat zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:30:
welkom op got.

trek je nie teveel aan van de opmerkingen over taalgebruik.
maar probeer je wel aan te passen, er word namelijk wel in lichte maten verwacht dat je abn nederlands praat.
(al zal ik met het aantal spellfouten in dit stukje elke leraar nederlands in zijn graf laten omdraaien)

het stukje wat men zegt over de faq enkel zou ik niet in de weg slaan. en die toch zeker even lezen als je tijd hebt.

nu dat uit de weg is.

je veranderingen zijn grapig, maar zoals iemand anders al opmerkte het echte plaatje is leuker.

wat meschien wat leuke vinger oefeningen zouden zijn, is om dat eens te veranderen :)
probeer haar gezicht bijvoorbeeld eens wat smaller te maken.
of de belichting zo te beinvloeden dat haar betere punten wat beter naar voren komen.
of doe eens gek en probeer het zo te draaien dat ze opeens een andere haar kleur heeft of zo iets.
uiteraard zijn al deze dingen pas goed gelukt als er geen spoor meer te zien is van manipulatie.

ik raad je wel aan om met wat meer concretere vragen te komen.
het is immers hier niet bedoelt als een "kijk eens wat ik nu gedaan heb" forum.
niet lullig bedoelt maar zo komt je start post gewoon over.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 17:17
Allereerst welkom op GoT :)

Voor dingen als fotobewerkingen hebben we hier een groot topic, om te zorgen dat er niet een heleboel topics als deze ontstaan... Ik stel voor dat je het volgende plaatje gewoon daar in zet...

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6

Hier komen ook veel de mensen die zelf dit soort dingen ook doen (amateurs of pro's), dus daar kun je ook de beter onderbouwde reacties verwachten over het algemeen
(zoals die hier boven eigenlijk :) )

[ Voor 24% gewijzigd door DocB op 06-11-2003 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor de tips :p

Ik zal dan maar opkrassen naar het ander forum :)
Had er daarnet overgeleze
Mijn excuses

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 11:59
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:17:
heee, heb jij al ffkes de FAQ gelezen?

Welkom op GoT btw, lees de FAQ's eerst even door, dan weet je een beetje waar je aan toe bent hier.
Moet nou echt overal op gezeken worden :?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

neem anders een andere foto, namelijk eentje die je zelf hebt genomen, en bewerk die zo tot je een resultaat hebt als deze (al bewerkte) foto

een af huis, ga je ook niet afbouwen ;)

Stoer; Marduq

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat ik zo grappig vind is dat er in de FAQ gewoon uitgelegd staat dat je geen 'modlike godlike' replies moet gaan geven, en dan komen er achter elkaar bosjes Tweakers die even denken deze user een hartelijk welkom te heten en hem als beste uit te leggen wat hij van dit forum kan verwachten.

Of ik zelf niet zo'n wijsneus reply had willen geven? Oh ja hoor, als éérste misschien, maar niet na 5 soortgelijke 'übervriendelijke modlike godlike' replies. Dan ben je een beetje onzinnig bezig.

De TS is gewoon vrolijk filters uit aan het proberen, en daar wil ie even mee pronken en vragen hoe het nog beter kan misschien (hoewel hij hier al erg gelukkig mee is zo te zien). Waarom kan dit niet in het 2d topic? Hij geeft het zelf ook al aan.

(Trouwens van mij ook een warm welkom hoor, wat stap B en C zijn kun je uitgebreid hierboven lezen, valt níet te missen! ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 07-11-2003 00:41 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1