[V&A] Kabelmodem gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik vind dit zelf een rare vraag omdat, voor zover ik weet, Terayon door Chello werd aangeboden en op borg werd uitgegeven en dus niet verkocht.

Of het moet zo zijn dat poster het ding wil lenen.

Te vinden via http://www.tweakers.net/aanbod/116797

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:40

GaMbiNo

1337

Dat mag best zo zijn maar hij kan er ook op een andere manier 1 bemachtigen.
Er is niks illegaals aan een kabelmodem ansich.
Het is de verantwoordelijkheid van de koper en verkoper dat de kabelmodem niet gejat oid. is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik moet zeggen dat ik niet genoeg verstand van de kwestie heb om er een definitief oordeel over te geven maar gevoelsmatig zou ik zeggen dat iemand best om een kabelmodem mag vragen. Als men om een of andere reden niet in het bezit mag zijn van een dergelijk modem neem ik aan dat de user ook niet in het bezit komt.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Moeilijk, Een kabelmodem is niet illegaal, ik heb er hier toevallig nog 2 liggen vanuit australie, ahoewel ik wel moet zeggen dat ik nieuwschierig ben naar wat het doel is dat ze willen gebruiken voor deze modem, aangezien de meeste providers op MACadres van of de modem of netwerkkaart werken, of zelfs een apart protocol gebruiken is het nog verdomt lastig om met een losse kabelmodem illi op een netwerk te komen tenzij je iemand binnenin kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb er eerlijk gezegd ook niks tegen dat hij om een kabelmodem vraagt. Het heeft niks te zeggen dat alleen Chello deze huurt of leent, want zij zullen niet de enige zijn die gebruik maakt van dergelijke modems. Andere bedrijven (al dan niet in het buitenland) zullen deze modems ook gebruiken om hun klanten te laten internetten.