Zelf een gameserver starten

Pagina: 1
Acties:

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Soms heb ik hier problemen. Ik had 't laatst bij serious sam en iemand anders toevallig bij UT. Je create een server en iemand anders die dan wil joinen ziet je server niet staan. En als je direct het ip invoert dan geeft ie een foutmelding. En de firewall staat uit. Soms lukt het ook wel, bij cou8nter-strike en generals ging 't MEESTAL wel goed. Waar ligt dit aan? De zoekfunctie heeft me niet kunnen helpen.

Ik heb een kabelabonnement bij zeelandnet. Als ik meer specificaties of info moet geven dan zeg je 't maar.

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

even een vraagje welk OS draai je? en zit je achter een fhirewall of nat of proxy?

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Win xp pro. Gaat via router, maar ik heb de firewall bij netwerkconnecties uitstaan. Geen proxy

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 16:44
Porten forwarden op je router...

Soms bij ZeelandNet gaat 't wel 's fout, dan zetten ze DirectIP (zo noemden ze dat paar jaar geleden) uit ofzo of zijn er problemen daarmee. Dan kan je nie direct naar iemand z'n ip connecten, ook niet pingen e.d.

Mocht dat het probleem zijn kan je ze gewoon ff mailen en dan zetten ze het weer aan ;)

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Wist je dat ik bij zeelandnet zat of ben je helderziend? Thnx, ik zal 't eens proberen

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28
-RazieL- schreef op 07 november 2003 @ 11:37:
Wist je dat ik bij zeelandnet zat of ben je helderziend? Thnx, ik zal 't eens proberen
-RazieL- schreef op 06 november 2003 @ 18:56:[...]
Ik heb een kabelabonnement bij zeelandnet.
8)7

Idd poorten mappen. Het Grote Poortmappingsverhaal is daar ook wel handig voor ;)

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Topicstarter
Oeps |:( Ff vergeten dat dat in m'n post stond 8)7 Kangebeuren tog? :? Ik zeg al nix meer :X
Pagina: 1