Toon posts:

Besturing instellen bij Fifa 2004?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een TrustMaster FireStorm Dual Analog 2 en Fifa 2004 NL, maar nu vroeg ik me af of je nog ergens de besturing in kon stellen? Ik ben namelijk al een hele andere besturing gewend... Bij alle vorige versies kon je dat gewoon in het opties menu instellen, maar ik kan het nu niet vinden, of ligt dat nou aan mij 8)7
sorry hij moest in Spielerij - Problemen & Vragen staan, kan iemand dat regelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 18:57 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:56:
sorry hij moest in Spielerij - Problemen & Vragen staan, kan iemand dat regelen?
Tuurlijk :+

Verwijderd

Als ik het Fifa 2004 topic moet geloven, dan is de besturing niet te veranderen. Maar dat zou wel heel erg vaag zijn eigenlijk, sinds de oudheid kan je de besturing veranderen :P

Verwijderd

Topicstarter
Jah, want ik heb destijds Fifa '98 duizenden uren gespeeld op de playstation... Sindsdien ben ik helemaal gewend aan die besturing... Ik blijf constant op de verkeerde knoppen drukken en das erg frustrerend...
Maar ik kan in het spel zelf nergens de optie vinden. En in de fifa2004 map de harde schijf staat ook nergens een configuratieproggie...
Hopelijk dat iemand meer weet... Misschien een update of zow???

Verwijderd

ik dacht ergens gelezen te hebben dat daar een patch voor in de maak is!

edit: hier te vinden:

http://www.easports.com/games/fifa2004/patches.jsp

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
zie volgende bericht

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Update installeren had zelfs mn oma nog gekund, erg handig gedaan van EASports. Hij installeerd hem als het ware al vanaf de website, je hoeft alleen maar op update te klikken in de website zelf... Werkt ook goed tegen illegale versies denk ik, aangezien je er zelf niets mee kan doen...

En het probleem is dat ik in het menu niets kan veranderen...
Je zou op de knoppen moeten klikken om ze te veranderen, maar als ik op de knoppen klik gebeurd er niets... Als ik 1000x geklikt heb kan ik wel opeens een knop configureren, maar dan kan ik helemaal niets meer en dus ook niet meer het menu verlaten... Kan ik de knoppen dus nog niet configureren...
Lijkt me nog een flinke bug in de update...

Hier kan ik dus niets meer behalve ctr-alt-del
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hgsmit/screenshotfifa2004controllerconfiguratie.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Fifa opnieuw geinstalleerd en nu doet het menu het wel goed, maar nu kan je alleen het toetsenbord de knoppen instellen, maar niet bij controllers...
Heb ik er dus nog nie veel aan, maar wachten op de volgende update, misschien dat het daarmee wel kan...

Verwijderd

hmmm, het is mij wel gelukt met deze link, maar je moet geduld hebben tijdens het installeren. Het duurt enige tijd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 20:21:
Ik heb nu Fifa opnieuw geinstalleerd en nu doet het menu het wel goed, maar nu kan je alleen het toetsenbord de knoppen instellen, maar niet bij controllers...
Heb ik er dus nog nie veel aan, maar wachten op de volgende update, misschien dat het daarmee wel kan...
Ik heb ook een Thrustmaster gamepad en ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat we geduld moeten hebben voordat er een verbeterde versie van de patch komt.

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
waarom gebruik je niet gewoon Thrustmapper, daarmee kan je buiten fifa je controls instellen.

maar ik weet niet of jullie het ook hebben, maar het off the ball werkt helemaal niet bij mij (Thrustmaster Dual Power III) met je rechter analoge stick zou je de off the ball speler moeten kunnen besturen nadat je op de "off the ball" knop gedrukt hebt.

• sgiethoorn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 15:29
Hmm, handig, dat direct installeren!
Wat nou als je 2 computers hebt?
Een 'spel'computer, waar fifa dus opstaat en eentje voor internet??
Ik heb ook geen netwerk!
Bahhhhh
Pagina: 1