Toon posts:

Sloooooooom

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Halley,
Ik heb een XP2000+, met 512 mb DDR,
Als ik alleen msn, winamp, en outlook open heb staan, en zodra ik wat begin te typen (outlook, of msn) gaat mn mp3 slomer spelen.....

Hij geeft aan dat mn geheugen 523,764KB Ram is......

CPU gebruik zit gem op 18%, lijkt mij hoog voor 3 draaiende proggie's, kan iemand mij tipz geven?

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:37
Misschien heb je een virus wat actief spam mail aan het verzenden is!

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

Heb je windows 2000 met SP4?
Anders eens ff kijken welke programma's hij in de achtergrond draait,of ff defragmenteren.Of gewoon eens helemaal formateren,dan weet je of het aan de hardware ligt of aan je software :+

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Klinkt als een interrupt probleem. Wat voor mobo heb je (Toevallig de bekende VIA mobo - SB Live! combinatie?)

Slechte topictitel overigens :(

Forget your fears...
...and want to know more...

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Wat voor een hdd heb je?

Zijn verder je kabels ed ok?
DMA aanstaan?
//edit Chipset drivers willen ook nog wel eens lastig zijn (VIA chipsets)

Staat ook een heel verhaal over in de OM FAQ :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kapitein Edward op 06-11-2003 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallow, ik ben n leek in deze gein.....Dus mn topic is dan uiteraard simpel, ik maak geen gebruik van servicepack, en mn HD formateren, heeft denk ik weinig nut, aangezien win2000 er net n week opstaat....................

8)7 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:31:
Hallow, ik ben n leek in deze gein.....Dus mn topic is dan uiteraard simpel, ik maak geen gebruik van servicepack, en mn HD formateren, heeft denk ik weinig nut, aangezien win2000 er net n week opstaat....................

8)7 8)7
Dus ff alle sp's downloaden en alle drivers vernieuwen en dit kan beste gepaard gaan met nieuwe install.

Als dit je allemaal niks zegt, dan is het beetje verspilde moeite en kan je beter kijken naar een dell of PB pc

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sloooooooot

Serieus: dit heeft niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken. Een CPU gaat niet uit zichzelf taken uitvoeren en het geheugen vult niet uit zichzelf vol. Dit probleem heeft dus duidelijk een softwarematige aard, maar aangezien je nergens aangeeft wat je allemaal zelf al had geprobeerd en uitgezocht. Bijvoorbeeld: welke processen zie je allemaal in de taakbeheer? Welke van die vreten de meeste tijd? Heb je lukraak op malafide links geklikt, zodat jouw PC wordt vervuild met allerlei troep? Heb je een virusscanner gedraaid? etc..etc..

Afhankelijk van de aard van het probleem kun je een nieuw topic in bijvoorbeeld Software Algemeen of Windows Operated Systems starten. Lees wel eerst de FAQ's en het beleid aldaar door, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Tot slot wil ik jou nog de tip geven dat het hier geen chatforum is. Je mag best wel in normaal Nederlands schrijven. Dat is wel zo bevorderlijk voor de leesbaarheid en zo kom je ook nog wat serieuzer over. Dan nemen meer mensen de moeite om jou te helpen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 06-11-2003 18:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.