Ik was op zoek naar een FTP programma dat ik op afstand kan besturen, en kende Serv-U nog wel, zodoende heb ik die gedownload. Alles werkt goed, maar nu het op afstand besturen: Ik kan niet inloggen. Er staat wel logged in, maar de boom met de virtual servers gaat niet open...
Ik heb écht alles geprobeerd, maar ik kwam er niet in. Natuurlijk heb ik de FTP poorten gemapped, maar dat zou intern naar de server niet eens nodig moeten zijn.
Ik kan wel gewoon inloggen op de FTP server om bestanden te uppen en downen.
Alleen poort 21 wordt gebruikt voor adminen voor zover netstat -a mij kon vertellen.
Maar wat nu: Zodra ik Kerio Winroute Firewall (de nieuwste) uitschakel kan ik supersnel inloggen en beginnen met adminnen van de FTP server...
Ik heb packet loggin aanstaan op pakketjes die worden afgewezen door kerio. Het enige wat ik zie zijn af en toe wat aanvragen naar m'n netbios poorten vanaf het internet... meer niet
Iemand een oplossing voor dir probleem?
Ik heb écht alles geprobeerd, maar ik kwam er niet in. Natuurlijk heb ik de FTP poorten gemapped, maar dat zou intern naar de server niet eens nodig moeten zijn.
Ik kan wel gewoon inloggen op de FTP server om bestanden te uppen en downen.
Alleen poort 21 wordt gebruikt voor adminen voor zover netstat -a mij kon vertellen.
Maar wat nu: Zodra ik Kerio Winroute Firewall (de nieuwste) uitschakel kan ik supersnel inloggen en beginnen met adminnen van de FTP server...
Ik heb packet loggin aanstaan op pakketjes die worden afgewezen door kerio. Het enige wat ik zie zijn af en toe wat aanvragen naar m'n netbios poorten vanaf het internet... meer niet
Iemand een oplossing voor dir probleem?
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)