Toon posts:

Irritante meescroll reclame's

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een meescrollreclame, dit vind ik het type reclame dat ECHT irritant is, en ook het enige waardat ik ECHT de schurft aan heb. Ik weet dat de reclame nodig is om de x terabyte datatraffic per maand te betalen(reclame zijn inkomsten), ik weet ook dat de reclame steeds moeilijker wordt omdat een gebruiker er minder op klikt(gebruiker raakt gewend aan reclame op internet).
Van mij mag je de zijbalken/boven/onder gebruiken voor wat je wil maar niet voor meescrollreclame, dit is gewoon irritant.

Het is helemaal zo erg dat er een kpn reclame bijzit waardat je niet kan zien watvoor reclame het is.
Op de frontpage had ik gistere de hele tijd een meescrollreclame van dell, dit is ook om te huilen.

Watvoor reclame jullie ook maken(door _hoeheetdatbedrijfookalweer_ laten plaatsen) ik zit er nooit mee en soms wil ik er ook op klikken, maar dit slaat gewoon alles en verminderd het plezier op GoT(en tweakers.net).

Ik heb het oa over deze reclame
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/banner-kpn-kutzooi.jpg

offtopic:
voutieve spelling inbegrepen?! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Nja ik zou zeggen schaf een abbo aan als je er van af wil :).

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat-ie meescrollt heb ik geen enkel probleem mee, maar dat-ie gaat lopen bellen en trillen is heel irritant. Ik heb dit intern al gemeld en aangezien dit toch een groot "banners zijn kut" gala gaat worden doe ik dit op slot.

IK denk dat dit een foutje is, zoniet dan gaat het weer open.

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 06-11-2003 18:02 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.