Hoe komt het dat iedereen de pagina's op mijn webserver kan zien behalve de mensen die via een router op internet zitten?
iets meer info zou handig zijn....
bv. met hoeveel mensen en routers heb je dit geprobeerd? en welke providers etc.
bv. met hoeveel mensen en routers heb je dit geprobeerd? en welke providers etc.
[ Voor 57% gewijzigd door kamstra op 06-11-2003 17:26 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
uhh, ja het komt door de router ja
Maar wat zou er dan mis zijn aan die router, waarom kan hij wel andere sites bezoeken, dan ligt waarschijnlijk toch het probleem bij mijn webserver....
Iemand een idee?
Maar wat zou er dan mis zijn aan die router, waarom kan hij wel andere sites bezoeken, dan ligt waarschijnlijk toch het probleem bij mijn webserver....
Iemand een idee?
Volgens mij kun alleen jij ze zien en niemand anders. Kijk eens of je de rechten wel goed hebt staan...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Tot nu toe met 1 router, en die is van iemand die juist veel gebruik moet kunnen maken van m'n webserver, hij kan wel gewoon andere sites bezoeken.
En voor de rest bij ongeveer 5 mensen zonder router, en die hadden nergens een probleem.
Ik draai Abyss webserver, dit is een klein programmaatje, waarschijnlijk maakt die gewoon gebruik van apache, iig. wel van php.
En voor de rest bij ongeveer 5 mensen zonder router, en die hadden nergens een probleem.
Ik draai Abyss webserver, dit is een klein programmaatje, waarschijnlijk maakt die gewoon gebruik van apache, iig. wel van php.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 17:31 ]
Verwijderd
Open maar een nieuw topic waarin je wat meer zet dan twee zinnen.
Lees dit eens heel erg goed door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#1.
Geef een volledige beschrijving, waar we ook echt iets aan hebben.
Lees dit eens heel erg goed door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065//#1.
Geef een volledige beschrijving, waar we ook echt iets aan hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()