tiscali "zit" zowiezo op geen enkel netwerk en levert alles tot 8mbit als ze willen. Tiscali heeft namelijk een eigen adsl netwerk (tiscali Wholesale) net als BBned, versatel en kpn-adsl.
Voor zover ik het kan zien, gebruiken ze inderdaad het tiscali wholesale netwerk voor hun adsl diensten, ik kan het hier in utrecht gewoon krijgen in elk geval, in Eemnes (waar BBned en kpn gewoon zitte), is het niet beschikbaar. Voor zover ik weet doet Versatel buiten zonnet om niet zoveel aan adsl verkoop, maar als iemand een locatie weet waar wel zon en geen tiscali (of andersom) te krijgen is, kan-ie het controlerne met die postcodecheck.
Ik hou het op het tiscali wholesale netwerk... Grappig trouwens:
De netwerkleverancier is verantwoordelijk voor de kabels die gebruikt worden voor het internetverkeer en zorgt ervoor dat jouw telefoonlijn geschikt is voor ADSL gebruik. Via die telefoonlijn kun je dan via een ADSL signaal contact maken met Feyenoord. Feyenoord levert dus de internet toegang en/of toegevoegde diensten zoals mail en je homepage.
...
Feyenoord ADSL is nog niet leverbaar in mijn regio, wanneer is dit wel zo?
De exacte data zijn nog niet bekend. Feyenoord (!) is momenteel bezig om een landelijk netwerk aan te leggen voor ADSL-diensten. Kijk daarom regelmatig op "Aanmelden". Daarnaast kun je je natuurlijk ook alvast inschrijven voor Feyenoord ADSL. Wanneer in jouw regio Feyenoord ADSL beschikbaar komt, dan word je hier automatisch van op de hoogte gesteld.
Hehe, een nieuwe netwerkleverancier man!
[
Voor 65% gewijzigd door
JvS op 06-11-2003 18:23
]