Feyenoord goede/slechte ADSL aanbieder

Pagina: 1
Acties:

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Hallo,

zoals in de titel al staat is mijn vraag of hier mensen ervaring hebben met adsl van feyenoord? het gaat om het abonement met 2m down en 1 up.

graag hier geen discussies van boe feyenoord of wat dan ook. sterker nog ik hou er niet van om naar voetbal te kijken.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-05 15:08

Pimmuz

Roar

Ehm heb je een link naar de des betreffende site van die ISP?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 21:50

Piggen

Lekker bakkie

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry, maar een abonnement nemen op een internetverbinding via een voetbalclub is wel het laaste wat ik doe. Laat dat dan liever over een professionele bedrijven die het als core-business hebben en zich er echt op concentreren i.p.v. voetbal kijken. Ik zou het in ieder geval wel weten.

Echt typisch iets als laaste keus. Als je geen BBned of KPN in je centrale hebt ofzo (wat gebruikt de Feynoord 'ISP' eigenlijk?).

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2025
Sorry maar als je geen Fan bent van Feyenoord al zelf al aangeeft helemaal niet eens van Voetbal te houden is het dan wel zinvol om daar een abonnement af te sluiten.

Als je kijkt naar een provider zoals TweakDSL ben je zelfs nog goedkoper uit.

*Just a thought*

;)

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Dit abo gaat via BBNED. Ik denk dus dat ze b.v. met Demon een afspraak hebben dat ze hun eigennaam (feyenoord) mogen gebruiken.

• willy83
volgens mij tiscali omdat alle pijltjes enz het zelfde zijn als bij hun.

voor dat berag vind ik hem nergens zo snel. soms wel de download zo snel maar dan is de upload minder.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

willy83 schreef op 06 november 2003 @ 17:20:
volgens mij tiscali omdat alle pijltjes enz het zelfde zijn als bij hun.

voor dat berag vind ik hem nergens zo snel. soms wel de download zo snel maar dan is de upload minder.
Tiscali zit niet op BBNED en levert ook geen 2 MB down en 1 MB up.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dennis2925 schreef op 06 november 2003 @ 18:14:
[...]

Tiscali zit niet op BBNED en levert ook geen 2 MB down en 1 MB up.
tiscali "zit" zowiezo op geen enkel netwerk en levert alles tot 8mbit als ze willen. Tiscali heeft namelijk een eigen adsl netwerk (tiscali Wholesale) net als BBned, versatel en kpn-adsl.

Voor zover ik het kan zien, gebruiken ze inderdaad het tiscali wholesale netwerk voor hun adsl diensten, ik kan het hier in utrecht gewoon krijgen in elk geval, in Eemnes (waar BBned en kpn gewoon zitte), is het niet beschikbaar. Voor zover ik weet doet Versatel buiten zonnet om niet zoveel aan adsl verkoop, maar als iemand een locatie weet waar wel zon en geen tiscali (of andersom) te krijgen is, kan-ie het controlerne met die postcodecheck.

Ik hou het op het tiscali wholesale netwerk... Grappig trouwens:
De netwerkleverancier is verantwoordelijk voor de kabels die gebruikt worden voor het internetverkeer en zorgt ervoor dat jouw telefoonlijn geschikt is voor ADSL gebruik. Via die telefoonlijn kun je dan via een ADSL signaal contact maken met Feyenoord. Feyenoord levert dus de internet toegang en/of toegevoegde diensten zoals mail en je homepage.

...

Feyenoord ADSL is nog niet leverbaar in mijn regio, wanneer is dit wel zo?
De exacte data zijn nog niet bekend. Feyenoord (!) is momenteel bezig om een landelijk netwerk aan te leggen voor ADSL-diensten. Kijk daarom regelmatig op "Aanmelden". Daarnaast kun je je natuurlijk ook alvast inschrijven voor Feyenoord ADSL. Wanneer in jouw regio Feyenoord ADSL beschikbaar komt, dan word je hier automatisch van op de hoogte gesteld.
Hehe, een nieuwe netwerkleverancier man! :P

[ Voor 65% gewijzigd door JvS op 06-11-2003 18:23 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:09

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Service diensten van een voetbalclub lijkt me zowiezo niets, je kan inderdaad beter naar iets, wat al wat ervaring heeft lijkt me.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Feyenoord DSL :?

What's next? bReEzAH DSL? >:)

Ontopic en beargumenteerd posten please.

Edit: Tsjonge jonge, kan een geintje er tegenwoordig ook al niet meer af?

[ Voor 81% gewijzigd door Korakal op 07-11-2003 00:08 ]

Verwijderd

Ik zou gewoon een verbinding nemen bij een gerenomeerde provider.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:23

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik zou er op rekenen dat Feyenoord dit doet in samenwerking met KPN, aangezien ze alle webdiensten en webcontent ook leveren in samenwerking met KPN. Waarschijnlijk loopt het abonnement via Planet Internet, aangezien deze ook veelvuldig wordt genoemd op hun website.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

B_O_S_S schreef op 06 november 2003 @ 18:46:
Ik zou er op rekenen dat Feyenoord dit doet in samenwerking met KPN, aangezien ze alle webdiensten en webcontent ook leveren in samenwerking met KPN. Waarschijnlijk loopt het abonnement via Planet Internet, aangezien deze ook veelvuldig wordt genoemd op hun website.
ja bijna, alleen niet verkrijgbaar op veel plekken waar wel kpn adsl verkrijgbaar is en 2/1mbit voor 40 euro.. Klinkt echt heel erg 'nietkpn' als je het mij vraagt :o

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

JvS schreef op 06 november 2003 @ 18:49:
[...]

ja bijna, alleen niet verkrijgbaar op veel plekken waar wel kpn adsl verkrijgbaar is en 2/1mbit voor 40 euro.. Klinkt echt heel erg 'nietkpn' als je het mij vraagt :o
That's true, maar misschien is het een verkapte "try-out" om toch 1mbit aan te bieden voor aantrekkelijke prijzen, maar proberen ze het eerst op deze manier uit, zodat het niet meteen geassocieerd wordt met KPN (zodat klanten niet meteen eisen dat ook hun eigen prijzen omlaag moeten). Aangezien ik me het niet kan voorstellen dat Feyenoord in zee gaat met bbned voor ADSL terwijl ze een vergaand contract hebben met KPN (en ook Planet Internet) voor het aanbieden van onder andere live/interactive content voor de site, de hosting/verbinding van de site, etc...

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:09

Erazzzer

Fear me, I'm German!

B_O_S_S schreef op 06 november 2003 @ 19:19:
[...]

That's true, maar misschien is het een verkapte "try-out" om toch 1mbit aan te bieden voor aantrekkelijke prijzen, maar proberen ze het eerst op deze manier uit, zodat het niet meteen geassocieerd wordt met KPN (zodat klanten niet meteen eisen dat ook hun eigen prijzen omlaag moeten). Aangezien ik me het niet kan voorstellen dat Feyenoord in zee gaat met bbned voor ADSL terwijl ze een vergaand contract hebben met KPN (en ook Planet Internet) voor het aanbieden van onder andere live/interactive content voor de site, de hosting/verbinding van de site, etc...
En de Feyenoord-fan has spoken!

Het gaat er niet om of het nu wel of niet KPN is, stel, je hebt de helpdesk nodig omdat je niet kan inbellen, wie bel je? Supportershome van Feyenoord?

• willy83
kijk met dat soort vragen zit ik dus.
het gaat me nu absoluut niet omdat het van feyenoord is maar ik kan nergens voor die prijs zo,n upload vinden.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Erazzzer schreef op 06 november 2003 @ 20:40:
[...]
Het gaat er niet om of het nu wel of niet KPN is, stel, je hebt de helpdesk nodig omdat je niet kan inbellen, wie bel je? Supportershome van Feyenoord?
Waarschijnlijk zal daar dus gewoon de Planet Helpdesk voor gebruikt worden, maar ik kan echter niets vinden daarover op de website, en ook totaal niets over welke DSL-provider er gebruikt wordt. Maar ja, wat moet je anders bij een 0-1 achterstand en een rode kaart tegen ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

B_O_S_S schreef op 06 november 2003 @ 21:25:
[...]

Waarschijnlijk zal daar dus gewoon de Planet Helpdesk voor gebruikt worden, maar ik kan echter niets vinden daarover op de website, en ook totaal niets over welke DSL-provider er gebruikt wordt. Maar ja, wat moet je anders bij een 0-1 achterstand en een rode kaart tegen ;)
je blijft volharden dat het kpn/p[lanet is? :?. Het is niet verkrijgbaar in Eemnes, het is wel verkrijgbaar in Utrecht, kpn-adsl is beide verkrijgbaar daar en tiscali en versatel in Eemnes niet, en in Utrecht wel.

Of doen ze dat om te verhullen dat ze geen kpn zijn, expres op een paar plaatsen niet aanbieden om niet op te vallen dat ze kpn zijn 8)7. Ik weet een mooie film voor jou: Conspiracy Theory :P.

• willy83
uhm sorry maar kunnen we weer ontopic please?

maar hier is dus niemand met ervaring over deze aanbieder.

ik kan namelijk ook geen mailadres vinden voor vragen.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

JvS schreef op 07 november 2003 @ 00:00:
[...]

je blijft volharden dat het kpn/p[lanet is? :?. Het is niet verkrijgbaar in Eemnes, het is wel verkrijgbaar in Utrecht, kpn-adsl is beide verkrijgbaar daar en tiscali en versatel in Eemnes niet, en in Utrecht wel.

Of doen ze dat om te verhullen dat ze geen kpn zijn, expres op een paar plaatsen niet aanbieden om niet op te vallen dat ze kpn zijn 8)7. Ik weet een mooie film voor jou: Conspiracy Theory :P.
Tsja, dan kan het inderdaad ook niet anders dat het idd Versatel/Tiscali is, maar ik vind het een beetje vreemde constructie van Feyenoord dan...

Verwijderd

De Feyenoord ADSL verbinding is voornamelijk bedoeld voor fans.
(zij die ook in een feyenoord pyama slapen)
Behalve internettoegang biedt deze aansluiting ook toegang tot (en is afgestemd op) diensten als feyenoord web-TV.
Uiteraard is de dienst opgezet met een bekende provider als onderliggende ISP

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 20:48
Planet internet dus.

• willy83
nou ik ga ze maar eens bellen en gewoon vragen wie het verzorgt want dat wil ik wel heel zeker weten.
want ik vind de prijs zeer aantrekkelijk.

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Waar slaat dat nou weer op, alsof planet de enige bekende ISP is?? Ik denk dat Tiscal op het moment bvb ook aardig bekend is.

Verwijderd

Ik zie niks staan over upload op die site. Aleen een download van 1536 voor Feyenoord ADSL plus. Upload zeggen ze niks over...

• willy83
Feyenoord ADSL PLus
Voor de echte internetliefhebber die veel downloadt en waarbij snelheid voorop staat. Ook ideaal als u uw aansluiting met iemand wilt delen.

2048 Kbit/s Downstream
1024Kbit/s Upstream
€ 39,90 per maand (eerste drie maanden, daarna 49,90 per maand)

ik wil moet alleen nog ff bellen.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22
willy83 schreef op 08 november 2003 @ 13:45:
Feyenoord ADSL PLus
Voor de echte internetliefhebber die veel downloadt en waarbij snelheid voorop staat. Ook ideaal als u uw aansluiting met iemand wilt delen.

2048 Kbit/s Downstream
1024Kbit/s Upstream
€ 39,90 per maand (eerste drie maanden, daarna 49,90 per maand)

ik wil moet alleen nog ff bellen.
Het lijkt mij hoe dan ook een onprofessionele "ISP".
Kan best zijn dat het een goede lijn is maar hoe zit het met de support?
Bel je de helpdesk wordt er uitgelegd hoe je het beste een bal in het doel moet schoppen...
Ik denk ook niet dat ze veel geld uit gaan geven voor een customer support afdeling.
De prijzen zijn wel goed, maar ja, DSL via een voetbalclub? Ik wil wel DSL via een sexshop :)
Pagina: 1