Toon posts:

Harddisk aan het overlijden?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik heb een 2tal Quantum CR 8.4's in m'n compu zitten en nu krijg ik tijdens de post de melding dat er een HD een failure heeft en niet al te lang meer mee gaat.....
Het zijn van die SMART schijven. Heeft er als eens iemand dit mee gemaakt?

Ik ben zeer benieuwd hoe lang ie nog mee gaat. Wie kan me helpen..........

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Vaak genoeg meegemaakt. Er is geen verwachte tijd aan te geven voor hij "instort" het kan langzaam beginnne mat een paar bad sectors, mar hij kan ook snel dood zijn...
Mijn advies: alle kritieke data op een andere zetten en zo snel mogelijk vervangen

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 16:21

chaser

Had ik bij een kennis van mij
Ik wat programma,s installeren bij hem op zijn schijf (word,netschaap)
En hierna allemaal foutmeldingen
Bleek de schijf versleten
meer als 30clusters/sectors "kapot"
En het werden er elke keer meer :(

Hierna maar een andere 2dehands schijf er in gezet en waren de problemen natuurlijk verdwenen

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Had ik ook, ik start mijn oude vertrouwde 133@166 maar weer eens op, primary HD failure, oeps... Opnieuw opstarten en hij doet et weer, maar na 2 weken weer hetzelfde en bleef het niet meer doen....
Gelukkig zat er 3 jr garantie op (Seagate!) en kreeg ik een 3.2 GB terug ipv 2,5 GB....

• Prutser_IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06-2021

Prutser_IA

<*{{{><

Hé, die elende komt bekend voor. Ik zou als ik jouw was maar snel je HD backuppen voor dat het te laat is... :)

Ik zelf was dit uiteraard vergeten en toen, PRIMARY HARDDISK FAIL, dus sux behoorlijk :(

------------
Prutser
http://prutsers.cjb.net

42

Verwijderd

Hi,
Ik weet niet watvoor schijf je hebt van quantum, maar over het algemeen zit er of 3 of 5 jr garantie op die dingen. Wat je doet is je kast openschroeven en het serienummer noteren en kan je op hun site (http://www.quantum.com/support/warranty/wow.htm) de warranty-status bekijken...

Succes!

brands@dds.nl

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Sander, bedankt voor de link. Mij Quantum HDD is ook aan het overlijden en nu weet ik zeker dat ik nog een half jaar garantie heb!
Pagina: 1