Toon posts:

Audigy 2 ZS

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik zit er aan te denken om deze te kopen,

http://uk.europe.creative...oduct.asp?prod=510&page=6

Wat ik graag wil weten is wie hier ervaring mee heeft? Is hij betrouwbaar in XP? Aangezien je nog wel eens help-topics ziet van audigy.
Zal het geluid echt zo goed zijn?

En een tweede, ik heb een reciever met diegitale ingangen, kan die SPDIF digitale coaz uitgang zo direct naar mijn coax ingang van de reciever? (Onkyo, TX-DS484)

En og iets, wat betekent het als een bedrijf er "Retail" bij zet? Wat houdt dit in?

Tnx, Flx

Verwijderd

Topicstarter
En hebben jullie misschien andere adviesen van "betere" kaarten?

Ik luister veel muziek via de comp, en heb een reciever die DD en DTS aankan, ik wil dus wel een digitale uitgang hebben.
Verder moet ie dus goed muziek weergeven, da's belangrijk. En spelletjes in 5.1 is natuurlijk ook leuk. :)

Zelf zie ik ook merken zoals Terratec veel voorbij komen, kan ik voor onder de €100 anders hiermee een leuk kaartje halen?

Ik heb totaal geen verstand van geluidskaarten, maar ik vind goed geluid wel zeker een must, heb ook een vrij prijzige reciever/box combinatie en een slechte geluidskaart zou niet de bedoeling zijn :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 16:26 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik heb wel een ander advies... gebruik de edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif..

SPDIF = SPDIF, dus die kun je gewoon aansluiten op je receiver...

De Audigy zal heus wel oke geluid geven, echter hoor ik wel steeds dat er idd problemen zijn (heb zelf geen Creative troep dus ik zou het zelf niet weten :P ).

Retail bekenend gewoon dat je nog meer software troep erbij krijgt, die je toch nooit zult gebruiken en die je systeem alleen maar onnodig volduwen.

Als je goed muziek wil luisteren, laat je die gewoon digitaal naar je receiver brengen, laat je die het omzetten doen. Dat is vaak beter dan de geluidskaart.

Zelf zou ik niet voor creative gaan, maar dat is persoonlijk. Er loopt trouwens nog een ander tipic hierover... check it out! Kijk eens naar de Terratec kaarten.

Edit: ik zie dat je de knop al gevonden hebt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door voodooless op 06-11-2003 16:37 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja ik heb em gevonden.

Tnx voor het advies, ik volg wel het andere topic mee. :)

Moderator, slotje pleaze ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

er loopt wel meer over geluidskwaliteit van geluidskaarten:
[rml][ MP3] op High End - welke geluidskaart beste?[/rml]

edit: en het is ook niet de bedoeling dat je dan precies dezelfde vraag in al die topics gaat pleuren zonder gewoon die topics te lezen :{... Ik die berichten gewist

[ Voor 35% gewijzigd door JvS op 06-11-2003 18:39 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.