Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Maar dat had je zelf ook wel kunnen opzoekenThe keyboard connects to a PS/2 style port, but it is incompatible to PS/2. The mouse connects to the keyboard.
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Modbreak: Een beetje netter reageren kan ook wel, of maak gebruik van de TR of SM mogelijkheden om een , volgens jou, slechte draad aan te melden bij de moderators, ook is dit je trouwens al een paar keer verteld door de mods, als ik me niet vergis
[ Voor 32% gewijzigd door moto-moi op 06-11-2003 17:43 ]
Senile! Senile Oekaki
voordat je iemand op zo'n @%#$& manier naar google verwijst in het vervolg even naar zijn posthistory kijken!
[ Voor 28% gewijzigd door Zwerver op 06-11-2003 16:12 . Reden: zucht ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Is het geen idee om voor een origineel SGI setje te gaan? Op marktplaats.nl zie je ze nog wel eens aangeboden, of je kan er een request neer plempen...Zwerver schreef op 06 november 2003 @ 16:11:
ja maar daar heb ik dus niks aanDat het niet klopte wist ik al... het ging me er meer om welke layout het wel was zodat ik die pinnen in de ps2 standaard kan omzetten
edit:
voordat je iemand op zo'n @%#$& manier naar google verwijst in het vervolg even naar zijn posthistory kijken!
Ik vraag me zo af of het niet fundamenteel anders is dan ps2 (mede omdat (volgens mij hoor, bij sun is dat iig zo) de muis + kb door 1 kabeltje heengaan)
Mbv een microcontoller kan je die wel omzetten maar ik kan geen Do-It-Yourself pagina hierover vinden.
Kant-en-klare oplossingen gebruiken ook gewoon een PIC microcontroller om de signalen om te zetten.
Succes.
Senile! Senile Oekaki
Kijk daar heb ik wat aan... dat SGI Hardware Handbook heb ik hier niet, maar heb nu wel een schema om een convertor te bouwen gevonden! Verder heb ik ff gezocht naar een kb+muis zetje maar die kan ik zo snel niet vindenmcdroos schreef op 06 november 2003 @ 17:41:
Pinouts kun je in het SGI Hardware Handbook vinden, de keyboard maps staan volgens mij in man keyboard. En als je even google gebruikt, vindt je ook schema's en informatie hoe je zelf een convertor kunt bouwen.