[win2k][sp4]Ms jvm uninstallable

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 16:35
Ik heb op technet gekeken en de enige mogelijkheid om jvm op m'n pc geinstalleerd te krijgen is een oude versie van ms-jvm te vinden en die te upgraden.

MS distribueert nl wel de update maar niet de volledige versie 8)7

Mijn vraag:
Weet iemand waar ik een oudere versie(weet niet welke, word niet vermeld) kan downloaden.

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

ms-jvm, bedoel je Java Virtual machine mee?
zoja, heb ik nog wel op mn hdd staan, gebruik em zelf onder XP en werkt prima, moet je maar even een gil geven ofzo (stuur ik em wel toe, is 5Mb)

[ Voor 5% gewijzigd door DoingK op 06-11-2003 15:39 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 10:10

mutsje

Certified Prutser

Kleine tip aan TS, kijk volgende keer even in de FAQ van WOS. Hier staan handige dingen in en ook directe links naar downloads Windows Operated Systems - FAQ

• Cai
Dat is niet van toepassing op mijn situatie, daar staat beschreven hoe je jvm moet installeren als je hem al hebt en wilt updaten naar sp3.

Ik heb een systeem zonder jvm, sp4 en daar moet het pakket op geinstalleerd worden.

als ik dat doe krijg ik de volgende melding:
The Microsoft virtual machine you are attempting to install is a protected system component and can only be updated with a later release of the operating system or service pack

• Cai
Ik wilde de download voor 2000 proberen die je bij de mirror, aangegeven in de faq, kan downloaden, maar dit is een corrupte file

[edit]
Ik heb een andere site gevonden, maar met het uitvoeren van het progje, krijg ik de melding dat het alleen mogelijk is om dit te installeren op sp2

[ Voor 39% gewijzigd door Cai op 06-11-2003 16:38 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

🌞🍃

• Cai
edit:

Ik heb een andere site gevonden, maar met het uitvoeren van het progje, krijg ik de melding dat het alleen mogelijk is om dit te installeren op sp2

ik ga toch bijna denken dat jvm onder 2k sp4 niet geinstalleerd kan worden

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wel.
even renamen naar .exe en gewoon installeren, deze gebruik ik zelf in een unattended install met win2k SP4 (waardoor je 'm idd los moet installen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52

grimson

domeingrommer

Will the unsupported MSJVM still work after September 30, 2004?
Yes, the MSJVM will continue to function, as will applications and Web sites requiring usage of the MSJVM. However, because Microsoft will no longer be authorized to support the MSJVM after September 30, 2004—including fixing any potential security issues—we are working with our customers to identify their dependences on the MSJVM and help them move to alternate solutions.
Helaas hoe je het ook wend of keert, MSJVM gaat er toch uit. Misschien ook beter concentreren op de SUN JVM ?
http://www.microsoft.com/mscorp/java/faq.asp

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• Cai
grimson schreef op 07 november 2003 @ 16:26:
[...]

Helaas hoe je het ook wend of keert, MSJVM gaat er toch uit. Misschien ook beter concentreren op de SUN JVM ?
http://www.microsoft.com/mscorp/java/faq.asp
Kzal maandag even het adres opzoeken van enkele software developpers, misschien dat je aan hun dit soort antwoorden kwijt wilt, want voor de rest verhoogt het niet de waarde van deze topic.

[ontneem de inkoppertje modus]
ik weet het mijn reply ook niet
[/ontneem de inkoppertje modus]
ps. kheb een mail van een collega gehad die stuurde dat het gelukt is. Zal maandag posten hoe of wat voor de archieven

• Cai
de geposte msjavx86 werkte wel, terwijl ik ook een msjavx86 op mn server heb die niet werkt. Vaag
Pagina: 1