Misschien een domme vraag, maar hoe/waar slaat bijv de Nokia 6220 de gemaakte foto's op? Heeft het toestel een memory of moet je elke foto gelijk ergens naartoe versturen? (Ik heb Vodafone prepaid).
Een toestel heeft natuurlijk altijd geheugen voor een aantal foto's. Het aantal foto's wat je op kan slaan hangt natuurlijk ook af van het toestel, en ik weet niet precies hoeveel geheugen een Nokia 6220 heeft, maar het zal vast wel op de website van Nokia staan.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Nokia telefoons slaan de afbeeldingen op in de gallery:
Is de Nokia 6220 uitgerust met een camera?
Ja, in de Nokia 6220 is een camera geïntegreerd (CIF 352 x 288). Het kleurenscherm werkt als de zoeker van de camera; de foto’s worden automatisch opgeslagen in het geheugen van de telefoon en kunnen via MMS verstuurd worden naar compatibele toestellen.
Ik neem aan dat je de foto's ook naar je pc kunt overzetten via een kabeltje ofzo?
MMS werkt toch niet met prepaid?
Verwijderd
Bij Vodafone heb je geloof ik alleen MMS in combinatie met Vodafone live.BonBon schreef op 06 november 2003 @ 15:28:
Ik neem aan dat je de foto's ook naar je pc kunt overzetten via een kabeltje ofzo?
Ik ben niet zo erg thuis in die gsm wereld, maar hoe krijg ik dan de foto's uit het toestel naar m'n pc?
Is dit iets qua verbinding gsm > pc ? :
Connectiviteit
Pop-Port™-interface
Niet-lokale en lokale synchronisatie met SyncML
Geïntegreerde infrarood
XHTML-browser
en :
Software
PC Suite
Is dit iets qua verbinding gsm > pc ? :
Connectiviteit
Pop-Port™-interface
Niet-lokale en lokale synchronisatie met SyncML
Geïntegreerde infrarood
XHTML-browser
en :
Software
PC Suite
Verwijderd
Daarmee kun je m inderdaad verbinden. Hou er wel rekening mee dat zo'n nokia kabeltje best aan de prijs is. Het is dus een stuk goedkoper om een Irda verbinding met een laptop te maken. Maargoed, kijk even in de handleiding van de telefoon en de PC SuiteBonBon schreef op 06 november 2003 @ 15:41:
Hmm, volgens mij moet ik dit kabeltje dan hebben :
Datakabel DKU-5
Er zit toch geen Irda op een 6220 dacht ik?Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:50:
[...]
Daarmee kun je m inderdaad verbinden. Hou er wel rekening mee dat zo'n nokia kabeltje best aan de prijs is. Het is dus een stuk goedkoper om een Irda verbinding met een laptop te maken. Maargoed, kijk even in de handleiding van de telefoon en de PC Suite
Verwijderd
Lees je eigen quote nog maar evenBonBon schreef op 06 november 2003 @ 15:55:
Er zit toch geen Irda op een 6220 dacht ik?
Pagina: 1