Toon posts:

Compaq P!!! 500Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Een good friend mine heeft me gevraagd zijn Compakie over te klokken. Hij vind alles best!

Nu dacht ik aangezien dat ding natuurlijk geen Softmenu heeft e.d. moet ik hem waarschijnlijk met zo'n SoftFSB proggie tunen! Toch?

Dus ja het zal ook wel een nieuw coolertje worden! ;)

Wel cool! Ik heb zo mijn reputatie bij mijn vrienden! >:)

Nog tips of op- en aanmerkingen? (8>

Cheers!

Verwijderd

ja een opmerking, gaat niet lukken met SoftFSB.
.
.
.
.
.
.
zel in geen geval je moederbord herkennen

Verwijderd

Klopt.. Ik heb het ook l geprobt met softfsb.. het mobo'tje staat er niet tussen... In softsfb kan je wel veel andere dingen instellen maar daar snap ik de ballen van.. voor de rest kan ik ook nix vinden in de Bios of op met Mobo'tje zelf... maar denk aan de koeling.. want nu zit er alleen maar een heatsink op die een beetje airflow krijgt van de voedingsfan....(dit is bij de Dp EN ssf serie)...
Maar als iemand softsfb helemaal snapt en dan en ideeeetje heeft.. LAAT HOREN!!! :) :) :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Je kan het beste Compaq even bellen (0182-565888) met de vraag hoe een compaq over te klokken. Dan krijg je van hun het goede antwoord, en het ergste: het is nog waar ook wat ze zeggen.:P

Ik neem aan dat je dat antwoord ook wel kan raden:):), dus bespaar je de moeite, en laat die koeling ook met rust.

Ben zelf een niet zo erge compaq fan, maar voor hier op kantoor prima bakken. Het werkt, laten we het daar maar op houden.

Verwijderd

Jah dat lukt dus never. Heb wel een keer mzl gehad door snel even een p2 450 van mezelf (die niet verder wilde dan 500) om te ruilen met een p2 450 uit een compaq, die tot mijn verbazing zo richting de 600 ging. En waar die nogsteeds op draait. Er zit dus wel goed spul in, alleen het mobo is fucked.