[sendmail] outside niet?

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:12
ik loop al een tijdje te kutten met een probleem, maar kan nergens een antwoord vinden op mijn vraag:

ik heb een webmail server geinstalleerd op mijn router. Als ik bij mijn webmail een mail verstuur komt deze gewoon goed aan bij iedereen. Maar wanneer degene die een mail wilt terug sturen, komt de mail gewoon weg niet aan...

Hier bij GoT en bij google / sendmail docs heb ik niets kunnen vinden.. maar ik zal er dan wel gigantisch overheen kijken, verkeerde woorden bij de search misschien.

Maar wie kan me er aan helpen?

PS ik draai gewoon de standaard red hat 9.0 met alle updates en standaard sendmail...

[ Voor 8% gewijzigd door Ankh op 06-11-2003 14:43 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

waarschijnlijk blokt je provider de inkomende mtp poort, en daar doe je niets tegen. Gewoon een geldig extern adres als afzender gebruiken en die bijvoorbeeld met fetchmail regelmatig laten halen.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

SCaRaBaeuS schreef op 06 november 2003 @ 14:41:
ik loop al een tijdje te kutten met een probleem, maar kan nergens een antwoord vinden op mijn vraag:

ik heb een webmail server geinstalleerd op mijn router. Als ik bij mijn webmail een mail verstuur komt deze gewoon goed aan bij iedereen. Maar wanneer degene die een mail wilt terug sturen, komt de mail gewoon weg niet aan...
Wat voor provicer ? Hoe staan de MX records ? Wat staat d'r uit uitgaande From: ingesteld ? MAW : meer info.