hp scanjet 3300c scant niet

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
(jarig!)
Hoi,

Heb hier een hp scanjet 3300c staan, op een pc met win98 hij heeft een paar keer gescant. maar nu als ie gaat scannen dan blijft de lamp stil staan, heb hem al op een andere computer computer met winxp geprobeert maar daar doet hij het zelfte. op beeld laat hij alleen een grijs vlak zien wat hij ingescant heeft dan. hoe kan ik dit oplossen?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:03

Meneer aard

Porsche rulez!

Laatste drivers gebruikt :? Is het een usb en/ of parralel aansluiting :? Hoe lang heb je de scanner al :?

Misschien is de scan-kop vast gelopen, site va hp :?

Klikkerdeklik

Misschien een oplossing

Klikkerdeklik 2

[ Voor 53% gewijzigd door Meneer aard op 06-11-2003 20:04 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Martink
(jarig!)
Nope geen oplossing, nieuwste driver al geprobeert, ook al een paar keer vergrendelt en ontgrendelt, en hij staat snachts altijd langer dan 60 seconden uit.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die is gewoon stuk volgens mij. Ik heb hier ook zo eentje staan die gewoon een stukje scant van ongeveer 10cm en daarna niets meer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Martink
(jarig!)
itsalex schreef op 06 november 2003 @ 21:47:
Die is gewoon stuk volgens mij. Ik heb hier ook zo eentje staan die gewoon een stukje scant van ongeveer 10cm en daarna niets meer.
jep dat ja, maar hij is pas een paar dagen oud. dan maar ff met hp overleggen ofzo :P
of de winkel waar ie gekocht is.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Moet je zeker doen als je garantie hebt. Gewoon terug geven en een andere scanner vragen. Ik moet die oude 3300C nog weggooien.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• eejee
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-02 16:17
Pas een paar dagen oud? Niet eens proberen dit op te lossen zoiets volgens mij. Meteen terug! Klinkt alsof het motortje en/of hele loop mechanisme brak is.

sorry typete iets langzamer dan Itsalex :?

[ Voor 14% gewijzigd door eejee op 06-11-2003 22:02 ]

Pagina: 1