Ik heb een vraagje ..
Ik ben al een tijd opzoek naar een PDA.
Nu kan ik een 3870 kopen voor 330 euro. alleen ik lees soms hele positieve dingen over het apparaat (Scherm, snelheid, goeie accu) en soms hele negatiefe dingen zoals vastlopers, niet up te graden naar 2003.. enz..
Wat moet ik hier nu over denken? moet ik een acer N10 kopen.. waar ik veel positieve ervaringen over lees.. (Xscale proc. win 2003, no cradle CF + SD)
de acer komt nieuw op 270 + 50 BT kaart..
en de ipaq op 330 incl. cradle, USB BT stick. + software.
Ik wil graag kunnen uitbreiden met een CF kaart maar ook BT voor mijn telefoon hebben.
Na veel gelezen te hebben weet ik niet meer wat ik moet.
Iemand een verstandig advies?
Ik zou niet weten of ik dit op het forum mag vragen. maar ik ga anders vanavond de 3870 halen.
Alvast bedankt voor een reactie.
Ik ben al een tijd opzoek naar een PDA.
Nu kan ik een 3870 kopen voor 330 euro. alleen ik lees soms hele positieve dingen over het apparaat (Scherm, snelheid, goeie accu) en soms hele negatiefe dingen zoals vastlopers, niet up te graden naar 2003.. enz..
Wat moet ik hier nu over denken? moet ik een acer N10 kopen.. waar ik veel positieve ervaringen over lees.. (Xscale proc. win 2003, no cradle CF + SD)
de acer komt nieuw op 270 + 50 BT kaart..
en de ipaq op 330 incl. cradle, USB BT stick. + software.
Ik wil graag kunnen uitbreiden met een CF kaart maar ook BT voor mijn telefoon hebben.
Na veel gelezen te hebben weet ik niet meer wat ik moet.
Iemand een verstandig advies?
Ik zou niet weten of ik dit op het forum mag vragen. maar ik ga anders vanavond de 3870 halen.
Alvast bedankt voor een reactie.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....