Toon posts:

Dsl/cable router en TweakDSL ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu @home 2mbit breedband en heb sinds gisteren een router aangeschaft.. "E tech cable/dsl router"

Nu is mijn @home dus kabel

Maar wil ik heel misschien TweakDSL aanschaffen

UltraDSL (2-8Mbit)€ 69,95

Die dus.

Nu is mijn vraag kan die aansluiting wel op mijn router .. omdat het hele tijd over ADSL wordt gepraat alleen ik zie dus DSL staan..

Aangezien de naam UltraDSL is begon ik te twijfelen.. en als ik wil bestellen vragen ze om anoloog en/of isdn :/ :|

Ty!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37

Metzie

Nyaano !

Zo'n internet routertje hang je achter je modem. Momenteel hangt die achter je @home modem, en straks als je tweakdsl neemt hangt hij achter je adsl modem.

Natuurlijk kan je ook een modem-en-router-in-1 nemen, dan kan je dit apparaatje via V&A weer verkopen.

Anoloog of isdn heeft te maken met het type telefoonaansluiting wat je thuis heb. In de meeste gevallen zal dit anoloog zijn, maar dat kan je beter even nakijken op je KPN factuur als je dat niet weet.

[ Voor 30% gewijzigd door Metzie op 06-11-2003 13:46 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was mijn vraag niet..

Kan die TweakDSL modem op die router die ik nu heb

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

tweakdsl levert ook adsl.
de A in adsl staat voor asynchroon, als de upload langzamer is dan de download dan is het asynchroon.

of je router de tweakdsl verbinding ondersteund is ergens ander afhankelijk van.
je moet er achter zien te komen of tweakdsl ppoe of pptp ondersteund, en welke je router ondersteund.
maar ga er maar vanuit dat je router beide ondersteund en dus in alle adsl providers in werkt.
en werkt het dan toch uiteindelijk niet, lijkte me raar, dan is een nieuwe router zo gekocht. en verkoop je de oude.

[ Voor 28% gewijzigd door job op 06-11-2003 14:13 ]

Verwijderd

OMG :D "UltraDSL" is de naam van het abonnement van TweakDSL.

De techniek is precies zo als in de rest van de wereld :) Je zult totaal geen probleem hebben als je een normaal Ethernet-adsl modem hebt :Y)

Owjah, en je moet Analoog (POTS) of ISDN kiezen naar de aansluiting die je thuis hebt. Dit zijn verschillende modems, dus wél belangrijk!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 16:12 ]

Dit topic is gesloten.