Toon posts:

Kopen van MoederBord samen met CPU

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuw systeem in elkaar zetten.
Ik heb zelf niet zoveel verstand van Mobo`s en CPU`s. Ik heb gekeken op verschillende sites, en idd veel informatie gevonden. Veel cijfers en namen maar voor mij nog steeds abacadabra! :o

Ik wil daarbij ook nog een goede processor kopen, En dit alles samen in een mooie ATX kast stoppen.

Het doel van het systeem: Hij wordt veel gebruikt voor internet, en voor spellen. gewoon een computer die voor allerlei doelen gebruikt wordt.

Ik wil er maximaal 300 Euro voor uit geven, Moederbord en Processor! het liefst eronder natuurlijk. :P

Zou iemand mij adviezen kunnen geven? (in het nederlands ;) )
Mijn voorkeur gaat uit naar PCI insteek kaarten, en geen Onboard controllers :*)

Verwijderd

Gewoon even de Tweakers Best-Buy Guide bekijken, daar vind je wat je wilt.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Linkje van wat Herculus hierboven bedoelt: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2003
Succes :)

LinkedIn
Instagram

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Toch echt een kwestie van zelf een keuze maken. Is niet echt moeilijk na het lezen van reviews.

Kijk anders eens naar de testen van complete PC's in de diverse bladen. Kijk welke processor er het meest in zit, idem voor het moederbord et voila, je hebt het populairste en dus meestal de beste keus/koop van dit moment. Maar........... morgen is alles weer anders.

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een processor/moederbord moet uitkiezen :)

/basic

Dit topic is gesloten.