Ik zit met een probleem, ik open een pagina middels 'showmodaldialog', werkt prima alleen het refreshen van deze pagina gaat niet helemaal lekker.
Ik wil in deze pagina een bestand uploaden en daarna de pagina verversen (in de pagina staat namelijk een overzicht van alle bestanden in een directory).
Wat ik ook probeer het wil niet lukken.
window.location.reload(); werkt niet.
header("Location etc"); werkt niet in php want dan opent er zich een heel nieuw scherm dat niet lekker gegevens teruggeeft en bovendien van een andere grootte is.
Ik moet eigenlijk zodra ik de pagina hetvolgende kunnen doen
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="30; insert_image.php"> alleen dan niet om de 30 seconden maar eenmalig en direct.
Iemand enig idee?
Ik wil in deze pagina een bestand uploaden en daarna de pagina verversen (in de pagina staat namelijk een overzicht van alle bestanden in een directory).
Wat ik ook probeer het wil niet lukken.
window.location.reload(); werkt niet.
header("Location etc"); werkt niet in php want dan opent er zich een heel nieuw scherm dat niet lekker gegevens teruggeeft en bovendien van een andere grootte is.
Ik moet eigenlijk zodra ik de pagina hetvolgende kunnen doen
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="30; insert_image.php"> alleen dan niet om de 30 seconden maar eenmalig en direct.
Iemand enig idee?