[Win2k] Keyboard incorrect na gebruik PC-anywhere

Pagina: 1
Acties:

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik heb een probleem met een Laptop. De Laptop heeft altijd goed gewerkt, PC-anywhere is er al op geinstalleerd.
Nu heb ik even PC-anywhere gebruikt (laptop draaide als host) en na het gebruik van PC-anywhere, is er een probleem met het keyboard, een aantal keys zijn mixed up (i is bijvoorbeeld een 5).

Ik heb dit probleem al een keer eerder meegemaakt met een ander merk/type laptop maar ook na het gebruik van PC-anywhere en ik heb toen ook al behoorlijk veel tijd gestoken in het zoeken naar een oplossing en net zoals nu (google, ASUS (merk van de laptop), Symantec en Windows), heb ik niets kunnen vinden over dit probleem. Voorheen heb ik de laptop opnieuw geinstalleerd, omdat de medewerker toch een nieuwe kreeg, maar dat is nu vrijwel onmogelijk.

Nu is mijn vraag dus, kent iemand dit probleem en is hier een oplossing voor?

Verwijderd

probeer eens met taalinstellingen op us te zetten en keyboard ook us.

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Abom schreef op 06 november 2003 @ 12:32:
--- (i is bijvoorbeeld een 5).----
Helpt het wanneer je de Num-Lock omschakeld op je laptop?

Als ik hier op een laptop kijk, zie ik dat wanneer je de Num-Lock aan hebt staan voor de i een 5 wordt geplaatst.

u=4 i=5 o=6 enz...

Probeer het maar eens.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

als de taalinstelling veranderen niet helpt, probeer dan eens het keyboard te verwijderen uit systeembeheer. en dan even rebooten.

• Abom
Ja, dat was het eerst waar ik aan dacht, de keyboard instellingen van Windows, maar dat is het probleem niet. Het keyboard staat op US/US international maar ook op NL/US international werkt het niet.

• Abom
damster schreef op 06 november 2003 @ 13:08:
als de taalinstelling veranderen niet helpt, probeer dan eens het keyboard te verwijderen uit systeembeheer. en dan even rebooten.
Goed idee, dat ga ik even testen. Ik hoop alleen niet dat ik dat telkens moet doen wanneer ik een keer PC-Anywhere gebruik.

• Abom
Big_Tower schreef op 06 november 2003 @ 13:08:
[...]

Als ik hier op een laptop kijk, zie ik dat wanneer je de Num-Lock aan hebt staan voor de i een 5 wordt geplaatst.

u=4 i=5 o=6 enz...

Probeer het maar eens.
Dat zou best wel eens kunnen zijn, ik kijk daluk even, ik heb de laptop hier even niet voor me.

• Abom
Big_Tower schreef op 06 november 2003 @ 13:08:
[...]

u=4 i=5 o=6 enz...

Probeer het maar eens.
Ack, dit was het probleem. :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Abom,

Als je zelf de laatste poster bent in dit topic, zou je dan je bericht willen bewerken (door middel van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje), nu "kick" je je topic de hele tijd, en dat is vast niet de bedoeling :)
Pagina: 1