Toon posts:

[internet] Wat doe je aan die download-popups?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dus niet 'gewone' popups die je met elk programma kunt blokkeren, maar van die popups waarbij je kunt aanvinken: "altijd sites vertrouwen van avenue media"

D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 12:53 . Reden: link verwijderd; sorry ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 12:25:
ik bedoel dus niet 'gewone' popups die je met elk programma kunt blokkeren, maar van die popups waarbij je kunt aanvinken: "altijd sites vertrouwen van avenue media"
als je niet weet wat ik bedoel: bla.bla en dan een crack proberen te downloaden

D
ten eerste mag die site hier niet en ten 2e denk ik dat hier ook niet echt een discussie oid over mogelijk is :?

• sturkel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:50
gebruik mozilla firebird, die blokkeerd ze automatisch,
werkt perfect voor die bepaalde site

[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Helaas kun je niet aangeven dat je software van een bepaalde leverancier NOOIT wilt vertrouwen en dus niet wilt downloaden.
Installeren op afroep kun je uitzetten in je browser, sommige van die popups komen dan niet meer,anderen zul je helaas altijd blijven krijgen.
In je hostfile editen helpt ook niet veel, je krijgt dan een lege popup.

Op die cracksite botweg nee in blijven vullen,op een gegeven moment verdwijnt ie.

Verwijderd

Topicstarter
het is dus niet een browserwindow, maar echt een windows venster. zodra je nee klikt gaat ie verder naar de site die je bedoelde.
hoe doe je dat in je hostfile?