Goed, een tijdje geleden had GSM.nl een actie.
Deze hield in: een Orange Abonnement van 30 euro per maand waar je maar
5 euro per maand voor hoefde te betalen.
Dit leek me een erg mooie actie.
Je zou de eerste maand een bundel van 45 euro krijgen, maanden daarna een bundel van 30 euro.
Nou wist ik zelf al wel bijna zeker dat dit nooit zou kunnen.
De eerste maand krijg je immers maar 15 euro starttegoed van orange, meer niet.
Maar goed, het stond op de site zo vermeld, dus ik nam aan dat het zo zou zijn.
Nu is de tweede maand van het contract in gegaan, en nog steeds geen dubbele bundel.
Nu heb ik eerst even gemailed met GSM.nl, daar wordt gezegd dat Orange nu die 15 euro niet in rekening heeft gebracht.
Dat is dus bullshit, omdat je die gewoon netjes bij het welkomstpakket hebt moeten betalen.
Ik vraag me dus af wat ik hier precies kan tegen doen, omdat ik eigenlijk gewoon 30 euro extra beloofd heb gekregen.
Ik vind dat zij er dan toch op de een of andere manier voor moeten gaan zorgen
dat ik daar iets van terug zie.
Misschien dat er hier nog meer mensen zijn die dit abo hebben afgesloten .
(ben ik eigenlijk zeker van)
Of mensen met een soortgelijke ervaring, die dit al op de een of andere manier opgelost hebben, ik wil toch graag compensatie zien namelijk....
Deze hield in: een Orange Abonnement van 30 euro per maand waar je maar
5 euro per maand voor hoefde te betalen.
Dit leek me een erg mooie actie.
Je zou de eerste maand een bundel van 45 euro krijgen, maanden daarna een bundel van 30 euro.
Nou wist ik zelf al wel bijna zeker dat dit nooit zou kunnen.
De eerste maand krijg je immers maar 15 euro starttegoed van orange, meer niet.
Maar goed, het stond op de site zo vermeld, dus ik nam aan dat het zo zou zijn.
Nu is de tweede maand van het contract in gegaan, en nog steeds geen dubbele bundel.
Nu heb ik eerst even gemailed met GSM.nl, daar wordt gezegd dat Orange nu die 15 euro niet in rekening heeft gebracht.
Dat is dus bullshit, omdat je die gewoon netjes bij het welkomstpakket hebt moeten betalen.
Ik vraag me dus af wat ik hier precies kan tegen doen, omdat ik eigenlijk gewoon 30 euro extra beloofd heb gekregen.
Ik vind dat zij er dan toch op de een of andere manier voor moeten gaan zorgen
dat ik daar iets van terug zie.
Misschien dat er hier nog meer mensen zijn die dit abo hebben afgesloten .
(ben ik eigenlijk zeker van)
Of mensen met een soortgelijke ervaring, die dit al op de een of andere manier opgelost hebben, ik wil toch graag compensatie zien namelijk....
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele