Ja sorry de plaatjes zijn niet zo geweldig maar ja.
Even de boel op een rij:
13,3 TFT XGA schermpje
PIII 600
64MB SO ram (192 max)
5 gb hd van IBM
56K6 Modem geïntegreerd
8 Speed DVD (24X cd-rom )
Wat denken jullie hiervan, is dit wat ?

Verwijderd
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hmmz, het beeldscherm van mijn p2 233 kapte er idd mee, ongeveer na anderhalf jaar trouwe dienstOp woensdag 06 december 2000 16:53 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
Ja dan bedoel je vast die p2 233 of 266 met 32 mb ram enzo, die staat bij mijn broer, en is prima !!!!!!!
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Tja ik werk ook op een helpdesk en ik zou onze producten ook niet kopen. Maar dat is puur omdat ik alleen de slechte ervaringen en verhalen hoor. Dit terwijl het percentage van tevreden gebruikers VEEL hoger ligt dan de ontevreden gebruikers.Op woensdag 06 december 2000 17:03 schreef The_Maniac het volgende:
m'n broer werkt bij de aldi help desk en zegt altijd maar 1 ding tegen mij en dat is
koop ver*** geen lifetech
wat lul je nou ?Op woensdag 06 december 2000 19:35 schreef Gash het volgende:
In Azië wordt 'ie ook wel als 'MiNote' verkocht....
Verwijderd
Verwijderd
Het staat er bij, en ik gaf nog een URL zelf op mijn site over die videokaart. Op papier is die videoplank een mooi ding kijk zelf maar even op die url die ik eerder noemde!Op vrijdag 08 december 2000 09:38 schreef GI_Joe het volgende:
Weet niet zeker; staat er niet bij.
Vrijwel elke nieuwe laptop heeft 8MB videokaart.
Ik zou zeggen: bel/mail ze om het te vragen.
beter de draadjes lezen.. hij bestaat dus stiekem tochOp vrijdag 08 december 2000 09:39 schreef Helsie het volgende:
Aldi... dat is die winkel die laatst ook pc's verkocht met een PIII-900 die dus niet bestaat...
Ik zou daar never mijn pc halen...
He zitten er volgens jou 2x HD in:?Op donderdag 07 december 2000 19:25 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik heb alles even op een rijtje gezet:
http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/aldilaptop/
op en aanmerkingen svp mailen of hier plaatsen
Wat heeft de hoeveelheid geheugen met de kwaliteit van het beeld te makenOp woensdag 06 december 2000 17:52 schreef -P@tRiCk- het volgende:
Ik heb ook wel belang bij zo'n laptop en dan is het natuurlijk leuk dat er ook gelijk een dvd speler bij in zit... maar zal het beeldkwaliteit wel goed zijn met een 8 mb videokaartje?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hé baby, wat is dat nou voor een taal? Trek je mijn kennis in twijfel soms? Jij komt pas net kijken.........Op woensdag 06 december 2000 22:44 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
wat lul je nou ?
Hmm op zich heeft Duitsland dezelfde spullen als Nederland maar ik heb gisteren even naar dat ding gekeken (in die 5 mins die ik had met al die drukteOp zaterdag 09 december 2000 12:25 schreef Waslijn het volgende:
Het is Idd waarschijnlijk een Celeron 600:
(http://www.medionshop.de/...onshop.html&CATEGORY=SHOP)
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Lijkt me heel aardig maar kan hem niet vinden op ww.norrod.nl ? kan je anders ffe een link geven met specs als jij hem wel kan vinden ?Op vrijdag 08 december 2000 09:03 schreef GI_Joe het volgende:
Voor f4.825,- incl. BTW heb je bij NoRRoD:
- Intel Celeron 700 MHz (100 MHz FSB): in 99% van de gevallen sneller dan P-III 600 MHz (alleen als je dikke databases wil gaan draaien op je laptop zo het verschil in cachegrootte de P-III 600 sneller kunnen maken)
- 15.1" TFT schermdat digitaal wordt aangestuurd => betere beeldkwaliteit
- 64 MB geheugen, uitbreidbaar naar meer dan genoeg.
- 10 GB Harddisk
- Firewire aansluiting
- 10/100 Mbit LAN on-board (geen verlengstukjes ellende)
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS