Sinds een paar dagen krijg ik als ik Internet Explorer 6 opstart een startpagina die ik helemaal niet ingesteld heb. Deze heet mysearchnow. Ook krijg ik een werkbalk onder de adresbalk die ik helemaal niet wil. Daar staan dan van die opties op zoals Search, Fun, Games enzo. Ik kan deze werkbalk wel wegvinken bij Beeld -> werkbalken, maar dan komt hij de volgende keer weer terug. Wat kan ik hieraan doen??
Probeer het proggie Adaware eens. Daarmee heb ik ooit iets soortgelijks opgelost.
If it is alive it can be killed
Succes, Volgende keer wel kijken bij MSNplus instalatie en niet vlug next next next klikken...Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:51:
Ik zal het eens proberen bedankt!
LOLVorkie schreef op 06 november 2003 @ 11:59:
[...]
Succes, Volgende keer wel kijken bij MSNplus instalatie en niet vlug next next next klikken...
Dat is idd de manier waarop de persoon waar ik het toen verwijderd heb het te pakken had gekregen
If it is alive it can be killed
Verwijderd
Maar adaware pakt ook niet alles eruit....
MSCONFIG wil ook nog weleens helpen.. Vooral als je wat onbekende zooi binne hebt gekregen. JE kan in MSCONFIG kijken wat er wordt opgestart en zo ff checken wat vreemd is...
MSCONFIG wil ook nog weleens helpen.. Vooral als je wat onbekende zooi binne hebt gekregen. JE kan in MSCONFIG kijken wat er wordt opgestart en zo ff checken wat vreemd is...
Pagina: 1