Nadat ik 2 films tegelijk was aan het kijken kreeg ik voor een flits van een seconde een blauw scherm te zien eer dat mn pc opnieuw opstartte. Probleem is nu dat de computer op de meest vreemde momenten 'hangt'. Hij hangt soms in de bios, hij hangt tijdens het menu waar je kan kiezen of je de computer normaal wilt opstarten of volgens de laatst bekende werkende modus (als je deze opties kiest zie je soms nog net een windows opstart-logo voordat de computer zichzelf weer reboot.. .) Ook de windowsinstallatie herstellen middels een cd is niet mogelijk omdat de computer tijdens het draaien van dat programmaatje ook vastloopt.
Ik heb een AThlon 900 op een ABIT KT7a moederbord met 512MB 133MHZ geheugen. Ik heb al geprobeerd om de geheugenreepjes in andere combinaties op het moederbord te zetten maar dit lijkt geen effect te hebben.. .
Kan het wellicht de 3V batterij zijn die op het moederbord zit?
Ik hoop dat 1 van jullie bovenstaande situatie weleens eerder heeft gezien en mij een mogelijke oplossing kan bieden.. .
Ik heb een AThlon 900 op een ABIT KT7a moederbord met 512MB 133MHZ geheugen. Ik heb al geprobeerd om de geheugenreepjes in andere combinaties op het moederbord te zetten maar dit lijkt geen effect te hebben.. .
Kan het wellicht de 3V batterij zijn die op het moederbord zit?
Ik hoop dat 1 van jullie bovenstaande situatie weleens eerder heeft gezien en mij een mogelijke oplossing kan bieden.. .