[win2k] Outlook 2000 Switch account optie

Pagina: 1
Acties:

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:32
Hallo ik zit met het volgende probleem

Voorheen had ik outlook altijd ingesteld op Prive omdat ik toch niet zoveel mail ontving en het niet belangrijk was...

Nu zit ik dus met 3email accounts waar dus wel degelijk belangrijke mail op binnenkomt!

Laats voor de 2'de keer mijn pc schoon gemaakt zonder even de belangrijke mailtjes te backupppen stomstom...

Toen heb ik het meteen ingesteld op Zakelijk dat was wel even wat anders 1 gezamelijke pst file op me D schijf heerlijk!

Goed toen wou ik een mailtje gaan verzenden en normaal kon ik dan kiezen met welke account (pop3 email) nu heb ik bij iemand anders gezien dat zodra je op zakelijk gaat dat er dan een account optie naast verzenden te voorschijn komt niet bij mij dus... mail komt wel binnen in 1 postvak in van alle 3 de accounts

Is dit gewoon iets wat ik vergeten ben of is het niet mogelijk aangezien die gene bij wie ik het gezien heb (1persoon helaas) was het Office XP

Search optie levert weining op kan ook niet echt een degelijk trefwoord maken om op te zoeken eerlijk gezegt :S

thnx...

• Pimmuz
Goed na 24 uur mag ik zelf reageren zonde want ik heb nu dus wel wat met de zoekfunctie gevonden maar daar stond geen antwoord op mijn vraag...

Ik hoop dat iemand mij alsnog kan herlpen anders ga ik office xp proberen

• Pimmuz
laatse keer een schop

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je deze Google Groups thread even doorleest, is die optie blijkbaar niet beschikbaar in Outlook 2000 in de zakelijke modus. Maar misschien kun je kijken of de onderste tip werkt?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Pimmuz
Thnx zal vanavond even kijken :)

• Pimmuz
oki office 2k ondersteunt meedere accounts niet :)

Office xp so klaar

slot thnx iig allemaal voor het "bekijken" :)

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 22:46
If you have Outlook 2000 installed in Corporate or Work Group mode, the
option to use the Send Using command is not available. (Check
Help|About->Second line) You will need to reconfigure your mail support
to Internet Mail Only from Tools|Options|one of the Mail buttons and the
reconfigure mail support is at the bottom
Pagina: 1