'best value for money', Socket A Duron
, the best.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Duron is best buyOp woensdag 06 december 2000 16:33 schreef pepweb het volgende:
abit kt7 als mobo lijkt me wel wat maar dan?
amd athlon 700 thunderbird erbij?? of toch de duron
Russian Blue Neji
Kate Bush
Jw kan ook kijkena naar de Asus A7V, ook een hele goed, deelt altijd de eerste plaast met Abit qua performance, en de nieuwe MSI K7T Pro is ook erg stabiel ne lekker makkelijk in gebruik als het gaat om overklokken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
ik hoor wel dat je dan pc133 geheugen erbij moet prikken, heb ik niet ik heb pc100, das minder! en moet ik ook op de voeding letten?
Nee hoor dat MOET niet, dat KAN. Je kunt ook gewoon je oude pc100 geheugen erin gooienOp woensdag 06 december 2000 16:44 schreef pepweb het volgende:
ik hoor wel dat je dan pc133 geheugen erbij moet prikken, heb ik niet ik heb pc100, das minder!
Nee dat hoeft niet, met pc100 gaat dat ook, je kan dat namelijk instellen in de biosOp woensdag 06 december 2000 16:44 schreef pepweb het volgende:
ik hoor wel dat je dan pc133 geheugen erbij moet prikken, heb ik niet ik heb pc100, das minder!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Moeten? MOETEN???
Willen!
FF serieus: Je kan gewoon 100 MHz geheugen gebruiken zolang je maar in het BIOS instelt dat je geheugen op FSB bus loopt. Je kan in de Abit KT7 dan nog wel je CPU tact verhogen onafhankelijk van je FSB.
Voordeel van Abit, voor sommigen: Het ISA Slotteke.
Willen!
FF serieus: Je kan gewoon 100 MHz geheugen gebruiken zolang je maar in het BIOS instelt dat je geheugen op FSB bus loopt. Je kan in de Abit KT7 dan nog wel je CPU tact verhogen onafhankelijk van je FSB.
Voordeel van Abit, voor sommigen: Het ISA Slotteke.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
hehe ik was net ietsjes sneller, lekker
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik was lekker weer iets snellerOp woensdag 06 december 2000 16:48 schreef FrankGuthrie het volgende:
hehe ik was net ietsjes sneller, lekker
was weer iets sneller
Pagina: 1