Toon posts:

[IE] IE downgraden van 6.0 naar 5.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende searches gedaan in de database, maar kwam niet het antwoord tegen op bovenstaande wens. Weet iemand hoe ik dit kan doen, of waar dit staat uitgelegd?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 10:43

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat kan alleen als je geupgrade hebt van IE 5 naar 6, geen Windows XP gebruikt en de uninstall gegevens daarna niet verwijderd hebt. Dan kun je namelijk gewoon bij Software in het Configuratiescherm IE 6 verwijderen en een soort van rollback terugdoen naar 5.
Maar waarom zou je eigenlijk? (Als ik het vragen mag :X )

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
Om een nieuwe applicatie voor onze website te testen.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 10:43

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:03:
Om een nieuwe applicatie voor onze website te testen.
Hmm, waar is die dan in geschreven? Als het namelijk om een java applet of een willekeurige servlet gaat zal het waarschijnlijk weinig uitmaken of je IE 6 of 5 gebruikt. Maar de manier om terug te gaan die ik in mijn eerst post heb genoemd is de enige die volgens mij mogelijk is. Als je Windows XP gebruikt is het gewoon simpelweg niet mogelijk. (Ik weet niet wat je gebruikt?)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
Er stond standaard 6.0 op die bak geinstalleerd, dus rollback kan niet.

Ik gebruik win 2k

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 11:07 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1