Ik heb op een terminal server office geinstalleerd staan. Deze is geinstalleerd voordat het een terminal server werd en nu moet hij er weer af. Ik heb alle trucjes geprobeerd die door MS worden aanbevolen (install met .mst file enzovoort) Maar nu blijkt dat je de terminal services zal moeten uitzetten > deinstalleren > terminal server weer aanzetten > netjes office installeren.
Nu is mij vraag: blijven de licenties wel actief als je terminal services uitzet? Heb vorige week uitgebreid met MS moeten bellen om alles in orde te krijgen en wil dat het liefst niet nog een keer doen... (voor je het weet heb je meer ellende dan je oplost...)
(heb trouwens het halve internet al gehad in mijn zoektocht... dus tips over 'hoe office op een terminal server te installeren heb ik niet nodig
)
Nu is mij vraag: blijven de licenties wel actief als je terminal services uitzet? Heb vorige week uitgebreid met MS moeten bellen om alles in orde te krijgen en wil dat het liefst niet nog een keer doen... (voor je het weet heb je meer ellende dan je oplost...)
(heb trouwens het halve internet al gehad in mijn zoektocht... dus tips over 'hoe office op een terminal server te installeren heb ik niet nodig
[ Voor 11% gewijzigd door zomertje op 06-11-2003 10:47 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun