Dit is een Wireless Access Point, de allereerste van Sitecom. Het apparaat heb ik hier nu staan. Ik wil deze graag van IP-adres e.d. veranderen. Echter kan ik het apparaat niet vinden op het LAN (via wireless en via kabel niet), en de seriele poort die erop zit (jaja, oude meuk!) geeft alleen maar rare dingen in de console.
Hij is niet defect want hij heeft vorige week nog gedraaid op het netwerk; echter hebben we alle IP's gemigreerd en sindsdien kunnen we het apparaat niet meer benaderen. (IP's terugzetten is echt out of the question in dit bedrijf!)
Heeft iemand nog een handleiding, drivers of tools voor dit apparaat?
Sitecom zelf heeft over dit apparaat geen informatie, en zelfs op Google of Altavista bestaat dit apparaat niet lijkt het wel...
Hij is computer-wit en er zit een PCMCIA kaart in met antenne; 2 UTP 100Mbit poorten en een 9 pins seriele poort.
Iemand?
Hij is niet defect want hij heeft vorige week nog gedraaid op het netwerk; echter hebben we alle IP's gemigreerd en sindsdien kunnen we het apparaat niet meer benaderen. (IP's terugzetten is echt out of the question in dit bedrijf!)
Heeft iemand nog een handleiding, drivers of tools voor dit apparaat?
Sitecom zelf heeft over dit apparaat geen informatie, en zelfs op Google of Altavista bestaat dit apparaat niet lijkt het wel...
Hij is computer-wit en er zit een PCMCIA kaart in met antenne; 2 UTP 100Mbit poorten en een 9 pins seriele poort.
Iemand?