Gratis inbelnummer Zon?

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey beste tweakers,

Bij mijn vriendin zijn ze het wachtwoord kwijt en de provider is waarschijnlijk gestopt met providen lol. Nu weet ik dat Zon een algemeen vrij inbelnummer heeft waarop geen password controle zit. Dus een gebruikersnaam kan zomaar ingevoerd worden, aangezien de telefoontikken toch thuis gemeten worden :) (ik spreek natuurlijk bekende feiten, maar toch)

Zouden jullie mij dat inbel nummer van Zon kunnen verschaffen, ik kan het zo kaal op de site niet vinden, en helemaal aanmelden is niet nodig. Dus hierbij vraag ik om dat (ik geloof een 06 nummer) nummer ...

Bij voorbaat dank.

De meeste mensen deugen!

• zuipman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 21:39
marzzman schreef op 06 november 2003 @ 09:29:
Hey beste tweakers,

Bij mijn vriendin zijn ze het wachtwoord kwijt en de provider is waarschijnlijk gestopt met providen lol. Nu weet ik dat Zon een algemeen vrij inbelnummer heeft waarop geen password controle zit. Dus een gebruikersnaam kan zomaar ingevoerd worden, aangezien de telefoontikken toch thuis gemeten worden :) (ik spreek natuurlijk bekende feiten, maar toch)

Zouden jullie mij dat inbel nummer van Zon kunnen verschaffen, ik kan het zo kaal op de site niet vinden, en helemaal aanmelden is niet nodig. Dus hierbij vraag ik om dat (ik geloof een 06 nummer) nummer ...

Bij voorbaat dank.
Staat gewoon op zonnet.nl! Het is 06760-75030

Pc gamer

• Cassius
  • Niet online
zuipman schreef op 06 november 2003 @ 09:33:
[...]

Als dat zo is dan lees ik echt ergens over heen, ik meen hier geen zoekwerk op andere te schuiven, iig hartstikke bedankt :) !

De meeste mensen deugen!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

zuipman schreef op 06 november 2003 @ 09:33:
Waarom zou je heeeelemaal op zonnet.nl gaan kijken als je het ook gewoon lekker makkelijk op GoT kunt vragen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Yosemite
  • Laatst online: 23:00
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van KPN DirectInternet. Inbelnummer 06760-12321 met gebruikersnaam & wachtwoord kpn.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49

Pimmuz

Roar

Kpn heeft ook zoiets

KPN [username]
0676012321 [inbel]
Pagina: 1