Toon posts:

Hoe lang wachten op je ADSL installatie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu maandag ADSL bestelt met als provider xs4all. (en dan ben ik eindelijk van casema af, yesss :))
Nou kan je bij xs4all zo leuk via internet de vooruitgang van je aanvraag bijhouden.
Helaas staat ie bij mij nog steeds op het eerste punt :(

Voor de ADSL gebruikers hier :
Hoe lang duurde het voordat jullie ADSL aansluiting opgeleverd werd?

Verwijderd

Twee maanden geleden nog een week of vier. Dat schijnt op dit moment helaas wel wat langer te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Goh, ik check net weer hoe het zit mijn met aanvraag en ben al in fase 2 (van de 6 :() : Aanvraag is naar KPN verstuurd .

Ik heb het gevoel dat dit lang gaat duren...

Iemand ervaringen ? Of is het aantal ADSL gebruikers nog dungezaaid?

Verwijderd

Ik heb ADSL bij XS4all op 28-10-2000 aangevraagd en zie sinds 01-11-2000 nog niks anders staan dan + Inschrijving is naar KPN verstuurd. (stap 2 van 6) :( !!

Dus het kan nog wel even gaan duren :(

En verder, er staan weer advertenties van mxstream in de kranten en in de bushokjes met de mededeling: SUPERSNEL INTERNETTEN. Das is dus puur liegen, want ik vindt 55 kb/s niet snel hoor. dus op dit moment :r ik echt van die *piep* KPN

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL bij XS4all op 28-10-2000 aangevraagd en zie sinds 01-11-2000 nog niks anders staan dan + Inschrijving is naar KPN verstuurd. (stap 2 van 6) !!
??????
Howly f*ck !!!

In welke plaats is dat ? Is jouw centrale in je buurt soms vol?
Ik hoop niet dat het bij mij zolang duurt, ik wil nl snel van casema af!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Zit bij Euronet. Alles in totaal duurde een maand. Als je het echt zeker wilt weten gewoon ff KPN bellen of langs een Primafoon gaan. Heb ik ook gedaan.

Overigens moet bij XS4ALL de naam van degene die op de KPN-rekening staat bij XS4ALL aangemeld worden, anders doen ze het niet.

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Ik heb op 16/11 ADSL aangevraagd (in Delft) bij xs4all. Gisteren (6/12) ADSL modem pakket ontvangen. Vandaag is de status stap 6/7 bij xs4all.8-)

Verwijderd

M'n hele leven al! :D :7

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37
ongeveer 2 weken geleden besteld bij xs4all. vandaag een brief gekregen :
"Tot onze spijt is onze voorraad op dit moment echter niet toereikend om aan de grote vraag te voldoen, als gevolg hiervan zal de levering van de door u bestelde dienst langere tijd in beslag nemen"
AAAARG!!!! nog langer CASEMA :R !!!!!!!

Verwijderd

Duurde heel lang. Weet niet precies hoe lang. Maar behoorlijk lang.

Verwijderd

4 maanden ongeveer (cistron). Als je al besteld voordat het beschikbaar is dan weet je gewoon niet hoelang het gaat duren. Ik ben al blij dat ik het voor de kerst heb! 19 dec is the big day (joepie!)

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 16:44 schreef Trashbash het volgende:
Goh, ik check net weer hoe het zit mijn met aanvraag en ben al in fase 2 (van de 6 :() : Aanvraag is naar KPN verstuurd .
Toch niet slecht: van fase 1 naar fase 2 in een half uur?? ;)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Niet zeiken jullie!

Hier in Katwijk hebben we:
A. Geen kabel
B. Geen aangepaste centrale van de KPN, dus voorlopig nog helemaal geen ADSL, ofwel stap 0 van 6 :(

Verwijderd

Inderdaad! ZEUR NIET!!!

g*****r man zit hier al eeeeeeeeeeeeeeeeuwen te wachten op kabel of wat dan ook! 5 km hebben ze kabel in een dorp et 5 mensen en een koe en hier met 10.000 inwoners nog FUCK**** NIETS!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :( :'( ;(

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55
Ik heb me op de HCC ingeschreven bij Planet op 24-11-2000. Vandaag heb ik gekeken en ik zit op stap vijf van de zes, dus ik verwacht binnenkort aangesloten te worden.

PS. Ik woon in Middelburg (Zeeland)

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55
Ik heb gisteren mijn pakketje gekregen, en ik heb hem vandaag aangesloten.

Het werkt als een beest. Ongeveer 3MB per minuut downloaden.

Met download accelarator gemiddeld 60Kb download per seconde.

Verwijderd

bij mij duurde het een maandje. (den haag)

Verwijderd

Topicstarter
GVD !!!! :(:(:(

Ik sta in de wacht :( !
Had ik dus laatst xs4all gebeld en die zeiden mij dat de capaciteits problemen in Den Haag over waren, bel ik voor zekerheid toch nog maar ff KPN, en ja hoor : U staat tijdelijk in de wacht !!! :(

Bah hoelang zou het nu wel gaan duren ???
Morgen maar weer ff bellen hoe het ermee staat...

Verwijderd

Toen ik alles binnenhad (2 maanden terug)moest ik nog eens 3 weken wachten totdat mijn account geaktiveerd werd :?

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 21:53

g3

Ik, met mijn huisgenootjes in rdam centrum, wachten al 4 maanden op dat kutMX stream van die klere KPN. Als die ambtenaren nou es Cistron bij hun centrales zouden laten dan hadden wij eindelijk ook adsl.
moest het effe kwijt. Succes verder allemaal.

ik :r op kpn

Verwijderd

twee weken geleden aangevraagd bij HCC (fl. 325 korting op aansluiting).

NU ONLINE FOR EVER
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.