Hoi,
Ik heb een acer tm661lci laptop en daar zit een s-video uitgang op.
Ik heb op mijn eigen pc een gfti4200 met s-video uitgang en omdat mijn tv alleen composite ondersteund heb ik een s-video>pal verloopstekker
iig via mn pc krijg ik gewoon kleur als ik tv-out gebruik.
Met mn laptop dus niet.
En ja ik heb gecheckt of het op Pal staat.. ik weet ook al wel waar het probleem ligt:
bij mijn computer is het zo dat ik ondanks het verloopstukje wel ff in tvtool bij de configuratie moet aangeven dat de aansluiting 'composite' is. Want als ik output gewoon op s-video zet krijg ik zwart/wit ondanks het verloopstukje
Alleen ik weet begod niet hoe ik dat bij mn laptop kan instellen.
Het is een integrated videokaart van intel.
Om precies te zijn:
Integrated 3D AGP Dynamic Video Memory Technology (DVMT) and up to 64 MB of VRAM
Verder nog intel extreme graphics drivers
Oftewel de output moet op een of andere manier composiet zijn of iig compatible met composiet.
Ik heb een acer tm661lci laptop en daar zit een s-video uitgang op.
Ik heb op mijn eigen pc een gfti4200 met s-video uitgang en omdat mijn tv alleen composite ondersteund heb ik een s-video>pal verloopstekker
iig via mn pc krijg ik gewoon kleur als ik tv-out gebruik.
Met mn laptop dus niet.
En ja ik heb gecheckt of het op Pal staat.. ik weet ook al wel waar het probleem ligt:
bij mijn computer is het zo dat ik ondanks het verloopstukje wel ff in tvtool bij de configuratie moet aangeven dat de aansluiting 'composite' is. Want als ik output gewoon op s-video zet krijg ik zwart/wit ondanks het verloopstukje
Alleen ik weet begod niet hoe ik dat bij mn laptop kan instellen.
Het is een integrated videokaart van intel.
Om precies te zijn:
Integrated 3D AGP Dynamic Video Memory Technology (DVMT) and up to 64 MB of VRAM
Verder nog intel extreme graphics drivers
Oftewel de output moet op een of andere manier composiet zijn of iig compatible met composiet.