Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand ervaring met de "AudioSonic CD 105" (mp3/cd speler)?

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 13:05
Want ik heb hem, en ik heb geen idee hoe ik dat ding moet opladen.

Ik heb een oplader erbij gekregen. Ik moet batterijen in het apparaat stoppen (oplaadbare nikkel cadnium), het apparaat uitzetten en de oplader erin steken.
Maar na 7 uur wachten (volgens handleiding van het apparaat en de batterijen) zijn de batterijen helemaal niet opgeladen. Het apparaat start wel op, en gaat na een lege batterij melding weer snel uit.
Als dat ding uit staat en ik plug dat ding ering krijg ik ook geen feedback o.i.d., wat bij m'n mobiele telefoon wel wordt weergegeven. Als het apparaat aan staat, en ik plug de recharger erin, dan gaat hij wel netjes uit.... maare.... hij laadt niets op.

Iemand ervaring met dit type?

plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.audiosonic.com/media/CD105.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 06-11-2003 00:36 ]

Verwijderd

Ik had eerst ook een Mp3_cd-speler, geen Sony maar jah. Maar ik vond 1 groot nadeel dan zoon mp3_cd-speler zo groot is om even lekker in je broekzak te doen oid, of in je jaszak. Dit nadeel was fataal voor het ding, en is daarom ook weer verkocht. :7

Ben nu op zoek naar een mp3-player (512 mb oid: Iriver) :P

Hier heb je maybe niets aan, maar dit kan je wel aant denken zetten of het wel verstandig voor jouw is om een mp3_cd-speler te kopen :O

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Zit er ergens een charge-knopje? zo schuifje oid? (die zitten meestal op de onderkant/zijkant). En zegt hij tijdens het opladen dat hij bezig is?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

We hebben nog ergens een MP3 Cd speler liggen waar ik in het begin ook dit probleem had.

Maar daar stond in de handleiding dat je zodra je de stekker aangesloten had op de play knop moest drukken en daarna de melding "CHG" in het display verscheen totdat het klaar was.

Kan ook de stop-knop geweest zijn trouwens :P

Maar probeer eens ergens op te drukken, lijkt me sterk dat er helemaal geen laad aanduiding komt op het display.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 13:05
Nee, de handleiding deed er niet moeilijk over.

Uit zetten, en de adapter er in. Geen notitie van een feedback icoontje.
Ik heb hem terug naar de Kijkshop gebracht, en hij word gerepareerd. Ik hoop dat ze wat vinden... maar ik heb idd van alles geprobeerd.

Verwijderd

Heb ook een audiosonic CD-MP3-speler (type CD 106), en zit met hetzelfde probleem. Ik kan de batterijen niet opladen, zoals voorgeschreven in de bijhorende handleiding.
Gaat dit om een technisch probleem, of doe ik iets fout?
wie kan helpen?

Met dank!

Isabel
Pagina: 1