[Soundcard] SBLive 5.1 geen geluid?

Pagina: 1
Acties:

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:04
Ik heb hier een SBLive 5.1 die geen enkel geluid meer geeft, al andere speakers getest, mengpaneel nagelopen, drivers eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.. Niks helpt! Zou de geluidskaart gewoon compleet kapot zijn of kan t toch nog iets anders zijn?
Ik heb zelf weleens met een oude PC een soortgelijk probleem gehad, niets hielp. Maar na een reinstall van windows deed t geluid t weer, vandaar dat ik t toch vraag! Reinstallen is beetje rigoreus ;).

Staat trouwens windows 2000 op en de nieuwste liveware

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Rcire
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-01-2025
Heb je ook gekeken of digital output aan staat. Als deze aan staat dan doen de analoge connectors niets.
Dit kan je zien via

volume control -advanced controls -> extra optie (naam?)
daar zet je digital output aan/uit

• Makkelijk
hehe, met volumepaneel nagelopen bedoelde ik dus ook dat ik digital output only heb gecontroleerd, staat uit dus

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

remco_k

een cassettebandje was genoeg

ik mag aannemen dat er geen kanalen in de volumeregeling op "dempen" of "mute" staan?

Anders ff een hoofdtel aansluiten rechtstreeks op je kaart, kijken of je daar wat door hoort. Dan sluit je 100% zeker uit dat het aan je speaker sets ligt.

Alles kan stuk.

• Makkelijk
nou
ik heb al een andere, 1 minuut daarvoor nog perfect werkende, speakerset aangesloten, en natuurlijk is er niets gemute, met het de en reinstallen van liveware zijn de settings sowieso weer standaard geworden :P

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
DKasemier schreef op 06 november 2003 @ 21:07:
nou
ik heb al een andere, 1 minuut daarvoor nog perfect werkende, speakerset aangesloten, en natuurlijk is er niets gemute, met het de en reinstallen van liveware zijn de settings sowieso weer standaard geworden :P
En als je de geluidskaart in een ander pci-slot zet? Of helemaal in een andere pc proberen?
Pagina: 1